kesol 10 Report post Posted August 18, 2008 Tja, mulig det ser helt fint ut, men når man ser inni bakakslingen er det ikke fint... Quote Share this post Link to post Share on other sites
esbandos 10 Report post Posted August 18, 2008 :p Hva er det som har skjedd der egentlig..? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kesol 10 Report post Posted August 18, 2008 Vettafaen. Om du ser på det første bildet, er det et tannhjul til venstre nede i hullet som også er slitt. Regner med det har tatt i og laget merkene, og bråket. Quote Share this post Link to post Share on other sites
esbandos 10 Report post Posted August 18, 2008 Ah.. Nå ser jeg det ja.. :p Skal jo ikke gå an det vel..? Må jo ha slitt lagrene ellerno slik at det har blitt kast i hele greia... :b Quote Share this post Link to post Share on other sites
kesol 10 Report post Posted August 18, 2008 Aah, da har vel gjerne Børge rett i at lagerskålene er uslitt. Vel, selvsagt har Børge rett, men... :p Quote Share this post Link to post Share on other sites
esbandos 10 Report post Posted August 18, 2008 Hehe.. ja, kan nok tenke meg at lagerskålene er slitt ja.. Ser nok ut som det må endel overhaling til der.. :p Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thema 10 Report post Posted August 18, 2008 Bære en ting å gjøre da.. sniiiiike sæ opp tel han Kim ei sein natt, og luuuuure me sæ et bakstell. ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kesol 10 Report post Posted August 18, 2008 Ser for meg at det blir DYRT og at Opel i Harstad må lete lenge og vel i katalogene sine... :p Quote Share this post Link to post Share on other sites
kesol 10 Report post Posted August 18, 2008 Ja, Kim din kuk, du høre nu faen ikke forskjell på om et bakstell bråke eller ikke på bilcross-bila. :p Ka du ska ha i mellomlegg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
esbandos 10 Report post Posted August 19, 2008 haha. :p Har alarm rundt her, så om noen uvedkommende ramler innom ei sein natt, går det ikke lenge før securitas er her.. :) Uansett, har desverre dårlig med bakstell for tiden. Hadde 1stk ekstra liggende, men det har pappa klart å kaste.. :( Så hvis dere tar det andre, blir jo ikke asconaen rullende.. Noe som igjen er litt kjipt.. :p (står btw en ascona/record 2.2i borti avdelinga her.. 2000kr mener jeg eier snakka om bilen skulle gå for. Opel + Rust = Billig :P) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kesol 10 Report post Posted August 19, 2008 Hm. Åssen er motoren, og tror du det befinner seg et sperra-bakstell på den? Quote Share this post Link to post Share on other sites
esbandos 10 Report post Posted August 19, 2008 Var noe tull med motoren mener jeg å huske.. Er jo faen så lenge sia jeg snakka med eieren.. :p Mulig det var rådebank på motoren ellernoe slikt.. Frisk var den ikke ihvertfall.. Sperrabakstell har jeg ingen anelse om.. Vet ikke om bilen står der enda engang, men kan sjekke det opp senere idag.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kesol 10 Report post Posted August 19, 2008 Vær nå en darling og sjekk om den har GSI-bakstell. :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
kesol 10 Report post Posted August 19, 2008 Hvor får jeg tak i? Opel? Pris? Og hvordan vet jeg om den er 40 eller 75 %? Er den med 75 noe ZF-greier? Quote Share this post Link to post Share on other sites
esbandos 10 Report post Posted August 19, 2008 Var å gløtta etter den opelen idag.. Den stod ikke der den stod sist.. Mulig den er flytta opp i garasjen rett ved siden av.. :s Uansett.. Hvordan får du %-vis sperre egentlig? :p Alt går på moment vet du.. Hvis du har 75% sperre når du har en motor på 50hk, tror du det er 75% sperre når motoren er på 1200hk? :b Uansett... Lagersett er vel billigst å kjøpe fra utlandet.. Rundt om her koster det flesk for slike ting.. Quote Share this post Link to post Share on other sites