Gå til innhold

GRATTIS til Solberg!!!

Ranger emnet


Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Dette er det råeste jeg har opplevd på norsk tv ever. Alt som har med ski og skøyter og gjøre, er ingenting i forhold :)

Petter fortjener dette på det meste, etter alle uhellene han hadde i starten av WRC sesongen. Har fulgt han på tv, og sett han kjøre seg opp gang på gang, og seiern igår var så utrolig bra! Stå på Petter, så kanskje du vinner neste år og! :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trodde aldri at jeg kom til å oppleve dagen der Norske motorsports prestasjoner overskygger fortballen i media:)

 

Takk Petter, for å takle presset i en ekstremt nervepirrende avslutning...tror muligens at Norges befolkning var mere nervøse enn Petter, det var jo nærmest en totalt utklassing på den siste etappen.

Denne avslutningen overgår alle tidligere nervepirrende skistafetter o.l ... iallefall for min del. Fikk grøsninger på ryggen når målet ble passert!

 

Dette er en kjempeprestasjon som bør havne inn i de norske historiebøkene... og som anerkjennes også av folk som ikke nødvendigvis er motorinteresserte...

 

For bare håpe at flere nordmenn får sjansen til å utøve motorsport i fremtiden...og at myndighetene åpner for flere muligheter til å trene/ lære seg avansert kjøreteknikk med både motorsport og trafikksikkerhet som mål.

 

det finnes sikkert også flere sportsgrener og hobbier som lider under neandertalersporten(hehe:) ) fotball og ski (hvor Norge uansett vil vinne, siden vi er født med ski på beina..)..

 

 

lenge siden sist jeg skrev her, gitt.... men ble bare så inspirert idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå fått svar på mail til Spydeberg kommune :

 

-----Original Message-----

From: "Post" <POST@spydeberg.kommune.no>

To: <kenneth@halden.net>

Date: Mon, 10 Nov 2003 12:43:35 +0100

Subject: SV: Tilbakemelding fra Spydeberg Kommune

 

> Hei!

> Det eneste vi vet inntil nå, er at han kommer etter kl 1700 på onsdag.

>

> Vennlig hilsen

> Randi Grini

 

så da er det ikke noen tvil lenger

 

:D :D :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvo242TIC

har nå fått svar på mail til Spydeberg kommune :

 

-----Original Message-----

From: "Post" <POST@spydeberg.kommune.no>

To: <kenneth@halden.net>

Date: Mon, 10 Nov 2003 12:43:35 +0100

Subject: SV: Tilbakemelding fra Spydeberg Kommune

 

> Hei!

> Det eneste vi vet inntil nå, er at han kommer etter kl 1700 på onsdag.

>

> Vennlig hilsen

> Randi Grini

 

så da er det ikke noen tvil lenger

 

:D :D :D

Litt mer info fra PSSC

 

Brikkene rundt Petters hjemkomst til Norge begynner å falle på plass, og alle oppfordres om å komme til Spydeberg fra klokken 17.00 på onsdag, 12. november.

 

 

Arrangementet vil foregå like bak kjøpesenteret /Tebo-senteret) som ligger tett inntil E18 i Spydeberg, så dette vil ikke bli vanskelig å finne. Det vil bli liv og røre fra klokken 17.00, og dette er noe ingen kan gå glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattiss P!!!

 

Fikk faktisk frysninger bare av å lese VG i dag...

(var svett, sliten og hadde stoor klump i halsen etter TV-sendinga igår ja)

 

Håper og tror dette får store ringvirkninger for alle i norsk bilkultur!

 

Åhhhhhhhhhhh

 

 

 

 

 

Møtte Petter og Henning første gang da Petter var 12, Henning var 15 og jeg var 16 (eller no sånt) Vi var konkurrenter og etterhvert kompiser på RC-bilkonkurranser. Han er den samme gladgutten nå som han var da - og var like rå til å kjøre dengang!

 

Siste jeg møtte Petter lagde jeg portrettintervju om ham for Fredriksstad Blad, like etter den sensasjonelle VM-debuten for Ford. Fikk sitte på en tur da han kjørte standard Pajero Turbodiesel(!) med perfekte oppstell i alle svinger. Da var han også en utrolig kjernekar!

 

Unner Petter alle millionene og all lykke - så får vi andre dødelige prøve å la hans suksess gjøre Norge til et bedre sted å være for alle oss med bildilla.

:)

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår