crucifix 10 Report post Posted February 17, 2008 Hei! Er det mange der ute som eier en slik bil. Toyota corona markII 2000 1976 mod. http://www.andrethomassen.com/Corona.JPG Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kolbotn 10 Report post Posted February 18, 2008 aldri sett en på veien, men jeg mener bestemt at de stod en maken en til salgs for kort tid tilbake... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ascona-B-Power 10 Report post Posted February 18, 2008 har sett sånne biler ja men det er flere år siden.... skjelden er dem nok i dag... rusta tok alle disse gammle 70'talls riskokerene på 80 tallet Quote Share this post Link to post Share on other sites
ottar 10 Report post Posted February 19, 2008 hadde ein slik for 8 år sidan. havna på vraket etter masse herjing i skogen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Corona75 10 Report post Posted April 5, 2008 Hei! Er det mange der ute som eier en slik bil. Toyota corona markII 2000 1976 mod. http://www.andrethomassen.com/Corona.JPG Eg har to stk. Men treng nokre deler som feks frontrute, eksos,hjelpesnekke++ Håper nokon kan hjelpe meg. Bilene er 1975 og 76 mod 4 dørs. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lada2103 10 Report post Posted April 6, 2008 En venn av meg har denne 1975-modellen. Han har eid den lenge (er godt opp i åra) og har kjørt over 350000 km med den. Den er bra bortsett fra rustne framskjermer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MBHauk 10 Report post Posted April 13, 2008 Fattern er også på jakt etter deler til en 76 mod. firedørs. som han nettopp fikk tak i. Lite deler på markedet vet jeg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fredd4d 10 Report post Posted October 24, 2008 En venn av meg har denne 1975-modellen. Han har eid den lenge (er godt opp i åra) og har kjørt over 350000 km med den. Den er bra bortsett fra rustne framskjermer. Er det min, eller en klin lik en??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kolbotn 10 Report post Posted October 24, 2008 Er den blå der samme som ligger på show and shine på ts-ogn? Quote Share this post Link to post Share on other sites
volvolars 10 Report post Posted October 26, 2008 Minner meg om den norske filmen "Men Olsenbanden var ikke død" (1984) Der kjører "Benny" (Sverre Holm) rundt i en slik. Han bulker forøverig med bilen i rundkjøringa på Bislett. Quote Share this post Link to post Share on other sites
volvolars 10 Report post Posted October 26, 2008 Minner meg om den norske filmen "Men Olsenbanden var ikke død"(1984) Der kjører "Benny" (Sverre Holm) rundt i en slik. Han bulker forøverig med bilen i rundkjøringa på Bislett. Se klipp fra filmen her : http://www.youtube.com/watch?v=-iX_n6Jdqa8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lada2103 10 Report post Posted October 28, 2008 Er det min, eller en klin lik en??? Det er nok ikke din, så vidt jeg vet eier han den ennå. Vet heller ikke om den eventuelt er klin lik din, da jeg ikke har sett bilder av den :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lada2103 10 Report post Posted October 28, 2008 Er den blå der samme som ligger på show and shine på ts-ogn? Nei, det er det nok ikke. Quote Share this post Link to post Share on other sites