Gå til innhold

7 drept under gateløp

Ranger emnet


destroyy

Anbefalte innlegg

trist, men det første jeg stusset over var:

Hva er vitsen med å kjøre race med den blikk boksen der?

Jeg hadde ihvertfall blitt flau hadde jeg måtte brukt den der i ett race foran 50++ personer.

 

Sånnt kan skje, merklig at det ikke skjer oftere synes jeg, spesielt i rally, hvor folk står 20cm fra veien og griller pølser.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tolkningen fant jeg på vwvortex

 

Most people in here apparently have not read the article.

The ONLY facts that have been listed thus far...

 

1) Two vehicles conduct a race from a stop.

2) Nearby fans watch tires smoke, then crowd into the street to watch the end result.

3) White sedan comes around corner in early morning (with or without lights on - unknown) - strikes and kills 8 people, injuring 4 others.

4) Truck coming behind possibly strikes one of the people as well.

 

All it takes is one person from the crowd to say "his headlights weren't on!". They mentioned no charges have been made against the driver.

 

He wasn't racing the crown vic, etc. He was (thus far) not involved with the racing/watching at all, and was simply another driver on the same road. How many rural roads do you expect to come around a corner, and find a crowd of people standing in the middle of the street - looking the other way?

 

Darwin wins this one until proven otherwise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist, men det første jeg stusset over var:

Hva er vitsen med å kjøre race med den blikk boksen der?

Jeg hadde ihvertfall blitt flau hadde jeg måtte brukt den der i ett race foran 50++ personer.

 

Sånnt kan skje, merklig at det ikke skjer oftere synes jeg, spesielt i rally, hvor folk står 20cm fra veien og griller pølser.

 

7 Mennesker er døde og du klarer og lire av deg at du aldri ville brukt den bilen i street race..?

67" Camaro ss cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en passerende bil som drepte alle! De tullingene som kjørte race var jo borte vekk.

Idioten i den hvite Crown Victorian som drepte alle kjørte rett inn i mengden tilskuere som sto i veien. De kom kjørende uten lys mot masse dekkrøyk og 50 mennesker uten å vurdere å senke farten.

 

Jaja, streetracerene får skylda for andres uaktsomhet.

 

PS. VG Nett burde ta et engelsk kurs før de oversetter amerikanske avisartikkeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig sier jeg bare, skjønte med en gang jeg leste overskriften at dette måtte være ute i den store verden og ikke i lille Norge. Mulig at amerikanerne ligger foran oss på mange områder:usa: men når det gjelder IQ og det i det hele tatt å bruke hue samt sun fornuft, ligger de jævlig langt bak:fatality:

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår