Gå til innhold

Luftfilter kitt te 1,8l

Ranger emnet


buzzy86

Anbefalte innlegg

har leita å leita etter luftfilter kit te bilen. finner det ikke jo:( så det var noen som nevnte at powersone hadde filter som var te mx6 men passa på mx3, men powersone er jo på vei te å bli lagt ned. eller så er det lagt ned... så, er det noen som vet om no sted det går ann å få tak i et kit til mx 3`n min???? håper på svar snart. virker som at det ikke er så mye liv her inne men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fins flere kit til Mx3.

HKS, Cotton Green, Weapon-R, etc etc.

HKS sitt koster f.eks $127 fra Corksport.

Jeg hadde et slikt, men slet med at filteret er dårlig, så jeg bytta selve filteret med et K&N filter, men brukt resten av delene fra HKS kitet.

 

Har også hatt et Cotton Green kit, og det var igrunn helt ok.

Fin lyd etc.

 

Mye info på http://www.mx-3.com

 

-n

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
har leita å leita etter luftfilter kit te bilen. finner det ikke jo:( så det var noen som nevnte at powersone hadde filter som var te mx6 men passa på mx3, men powersone er jo på vei te å bli lagt ned. eller så er det lagt ned... så, er det noen som vet om no sted det går ann å få tak i et kit til mx 3`n min???? håper på svar snart. virker som at det ikke er så mye liv her inne men..

 

 

Du kan kjøpe mye rare luftfiltre til bilen , Vanlig Powerfilter på biltema, Kn filter på mekonomen. greenfilter, men vet ikke hvem som selger, cold air intake system finner du på nett. men uansett, det beste er vel å bare ha originalt luftfilter med boks. eneste som skjer med andre løse luftfiltre er at den får mer luft, men mer drit i filteret og . så etter mine meninger er det bare dritt med løse luftfiltre. man ska liksom få mer effekt av det men det tviler jeg stort på at du merker forskjell på :P

 

jeg har filter fra biltema selv, men vurderer å bytte til originalt. 200 kr så har du et filter fra biltema som fungerer helt greit!

 

lykke til ;)

Endret av trance99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår