Gå til innhold

Fet supra bygge video!!

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Kamerat av meg fra statene med 98 Supra TT 6spd rippa de til meg for en stund tilbake, når de først kom på TV, sorry at jeg ikke kunne share da.. men hadde ikke noe sted å hoste de ;)

 

Men han skulle kjøpe bladet, hvor det viste resultatet, og scanne det for meg, kan sikkert hoste det ;)

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Originally posted by vilhelm

Kamerat av meg fra statene med 98 Supra TT 6spd rippa de til meg for en stund tilbake, når de først kom på TV, sorry at jeg ikke kunne share da.. men hadde ikke noe sted å hoste de ;)

 

Men han skulle kjøpe bladet, hvor det viste resultatet, og scanne det for meg, kan sikkert hoste det ;)

 

Vilhelm

 

 

er dette kameraten som du sier har i underkant av 1000 hester på bakhjula? hva legger du egentlig i ordet kamerat? du vet man ikke automatisk blir venn med folk av å lese om bilen dems eller prate med dem over internett? :rolleyes:

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mykle

Det hender jo faktisk at folk har venner som bor litt lenger vekk en nabo huset:rolleyes:

 

Han sier vel heller ikke at det er han som har den berømte 1000hk motoren.

 

- Chris

 

hehe, du må nesten ha lest diskusjonene til vilhelm på irc for å forstå inlegget mitt. han pratet om en "kamerat" med 980hk på bakhjula på standard 2jz-gte serru. han kom også med en historie om da han chatta med Bob Saget på nettet. bare jeg som har fått med meg at man må ta den han sier med en klype salt?

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

 

er dette kameraten som du sier har i underkant av 1000 hester på bakhjula? hva legger du egentlig i ordet kamerat? du vet man ikke automatisk blir venn med folk av å lese om bilen dems eller prate med dem over internett? :rolleyes:

 

morsomt tilfelle av janteloven dette her, kanskje du også kan bli kompisen hans hvis du vil?

 

anyway, neste mann som legger inn noe på denne tråden her syns jeg bør være en som har resten av Supra videoene! :-).. Hver gang jeg ser aktivitet i denne tråden tror jeg resten av videoene er lagt ut. Du har ikke sett dem du da Asim?

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, du kan si jeg er online venn med en med en 1998 TT Supra, og om dere har noe peil, så pleier ikke TT Suprar å ha 980RWHP??? Han har stock twins på sin! Online venn mener at jeg snakker med han hver dag omtrent, om alt mulig rart ikke bare om bilen hans, vi snakker veldig lite om bilen faktisk, blir mest andre ting, og han med 980RWHP, han har jeg snakket med over nettet flere ganger, og spurt han om bilen hans, er ikke noe 'online venn' med han her!!! Har han kunn i chatte progget mitt, og han har meg i sin!!!

 

Har mange folk med suprar i listen min, hvor det er 2-3 jeg kjenner ganske godt (online self), og de 10 andre kjenner jeg ikke så veldig, da får jeg bare bilder/vidoer av suprane deres, og de forteller meg litt om de etc...

 

Skjønner ikke hva dere driver med? Om dere har litt peil på hvordan internet funker, og er på de riktige forumene, og kjenner de riktige personene så er det helt utrolig hva du kan finne på nettet....

 

Det med bob saget, det er sant, har hele historien (PM meg om du vil ha det). Han blokka meg med en gang nesten da. Jeg fortalte han hvor fet supran hans er *late som jeg fikk feil person* svaret jeg fikk var: "I aint got no supra, please delete me from your buddy list" så blokka han meg selfølgelig... heheh...

 

Om dere på bilforumet ikke tror meg, så gir jeg litt faen i det... når jeg får en viss email adresse, så skal vi se hvem som ler sist :) *ler*

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har foresten 980RWHP med stock bottom end som han sa til meg, han har den supran med mest hk på hjula i VERDEN med orginal bottom end (blokka, stempler, råder...) Han kjører kunn med så mye på Dyno, på banen (1/4 mile) kjører han på 21PSI, og dyno kjørte han 29PSI tror jeg, gaten kjørte han vel 19-20 tror jeg. Husker ikke tallene HELT, men er noe i nærheten.

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erling

 

Er ikke han bob saget pappaen din i en tv-serie da? :confused:

 

gir så faen i om du tror det eller ikke, samme for meg, orker ikke mase med dette, får tro det du som vil... samme for meg om et par idioter i bil miljøet ikke tror på meg eller ikke, hva gjør det meg? men det med at jeg kjenner folk over internet med suprar, skjønner ikke at dere syntes det er så umulig med det, er en bil liksom, kjenner ikke gud heller!!!!:mad:

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

vel, du kan si jeg er online venn med en med en 1998 TT Supra, og om dere har noe peil, så pleier ikke TT Suprar å ha 980RWHP???

Nei, de pleier ikke det.

 

Originally posted by vilhelm

Han har stock twins på sin! Vilhelm

Må ikke tru på alt folk sier til deg på internett.

"stock twins" altså de originale turboene, klarer ikke levere nok luft til sånne effekter. Ikke på langt nær engang!

DET ER BARE TULLPRAT! Uansett hva du eller denne personen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

 

Haha, Bob er jo kul!

 

Han er en tosk, skulle sheye han, men han blokka meg før jeg fikk gjort det... hadde blitt noe sånt: Bob Saget, you fuckin shey... hehe, synd jeg ikke fikk tid :( Får lage ny bruker, og adde han på nytt!

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår