Gå til innhold

Prosjekt Sjelden Familieracer


Stølen

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neeei så kjipt ;-( Måtte avlive Flatcoat'n min for et halvt år siden selv, magetrøbbel...

Har du forresten 4,2'en eller biturbo??

Hvis du har det siste så holder det at jeg hører Wastegaten hvis vi møtes på veien ;-)

 

Er nok en 4,2 V8. Så hører ikke noe popp off der. Og biturbo kom vel ikke før i 99 på S4 med karoseriet som er 1 hakk nyere enn min hvis jeg husker rett.

 

Anngående stab stag bak. Ser du skriver at det går på bekostning av lasteevne. Men på Audi får man ett man monterer under bilen. Får man ikke sånt til din a? Finnes det "bare" mellom tårn toppene på den?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anngående stab stag bak. Ser du skriver at det går på bekostning av lasteevne. Men på Audi får man ett man monterer under bilen. Får man ikke sånt til din a? Finnes det "bare" mellom tårn toppene på den?

 

 

Da tror jeg rett og slett man må lage selv..! Har leita opp det som er av deler til bilen, motormessig er det lett siden det er en Integra-motor. Men chassis er så sjeldent, finnes nesten ikke deler til det. Finnes kromma stag til motorrom, men ikke noe bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var grenrøra på plass...!!

Eller... i alle fall mesteparten av det. Mangla ca 30 cm mellom grenrør og bakre eksosanlegg, selv om jeg ble garantert "perfect fit". Så da blir det testpipe på resten..! Bestilt fra USA nå, kommer vel om en uke eller noe.

 

Men dette ser i alle fall lovende ut..!

Slik så motorrommet ut når jeg kjøpte bilen:

 

Motor-fr.jpg

 

...og slik ser det ut nå! :D

 

Motor4-800.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en helt annen bil det der etter litt vask og maling i motor rommet. Bra jobba. Ser ny ut.

 

Takker :D

...men den blir nok stående en ukes tid mens jeg venter på en testpipe fra USA... mangler 30 cm rør mellom bakre eksos og grenrør, blir for dumt å kjøre rundt og låte som et helikopter :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår