Gå til innhold

Skal handle bilstereo, trenger tips

Ranger emnet


BassPower

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal handle meg bilstereo, og er ute etter noe som VIRKELIG dunker. Det skal kjennes godt fysisk ;)

 

Vil legge rundt 10000 i anlegget, har CD-spiller med 4x60W fra før.

 

Gidder noen å hjelpe meg med et oppsett (Hele greia, 6*9, Kabler, Bass, Forsterkere etc.)? Er som sagt ute etter å spille høyt, og ha ekstrem trøkk i bassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen subber som trøkker noe så sinnsykt. Fikk bagasjelokket på 240'en til å åpne seg.. Låsen knakk inni.. :p Men uansett, hadde 3*12" der baki. En stk JBL 1000watt av et slag i egen portet kasse, + 2*12" Desert eagel ellernoe i en annen kasse. Var vel sånn ca 3000watt bare i subbene baki der. Ang resten av anlegget, så anbefaler jeg JBL. Har veldig god erfaring med disse. I bmw'en til dama, er det 4*6.5" i bilen. To bak og to foran. Disse er på 450watt hver.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik sub i egen kasse:

JBL Car & Marine Audio

 

Og disse to i egen kasse:

http://www.netonnet.no/Archive/Images/News/h106927.jpg

 

Som blir drevet av denne forsterkeren:

JBL Car & Marine Audio

 

Disse høytalerene har jeg foran:

JBL Car & Marine Audio

 

Disse bak:

JBL Car & Marine Audio

 

De høytalerene blir drevet av denne forsterkeren:

JBL Car & Marine Audio

 

 

Må si dette oppsettet trøkker rimelig bra. Hvis du er typen som liker endel bass, slår dette som sagt helt sykt.. Er ikke så VELDIG dyrt for dette oppsettet heller.. ;)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockford er ikke lenger hva det var, så det ville jeg glatt droppet, du får mye mere for pengene ved å velge noe annet...

 

Det anlegget til esbandos, virker i mine ører helt ubrukelig, så en slik løsning burde du IKKE ha.

 

Skal du ha noe som trøkker BRA, og samtidig spiller rent og høyt, så skal du kjøpe et komponentsett til å ha foran i bilen, og det burde være av GOD kvalitet, feks morel, focal, seas eller hertz. Bak skal du IKKE ha høyttalere...

Når det gjelder sub, så har morel.no mye snadder fra Resonant.

De har også noen meget bra forsterkere fra Usamps ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår