Gå til innhold

Få vekk all vintermøkka?

Ranger emnet


roddis

Anbefalte innlegg

prøv med prick bort, fåes på bilextra eller rett fra norsk prol.

dette stoffet er utviklet av svensker, og er meget rå på å fjerne dritten uten å fjerne selaern eller voksen.

 

Bryuker dette selv på transportern min som er hvit, og etter på føring lar jeg den virke et par min, så ser jeg svarte streker med rennede møkk nedover bilsiden.

Spritbasert produkt så kan ligge i bilen uten å fryse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
prøv med prick bort, fåes på bilextra eller rett fra norsk prol.

dette stoffet er utviklet av svensker, og er meget rå på å fjerne dritten uten å fjerne selaern eller voksen.

 

Bryuker dette selv på transportern min som er hvit, og etter på føring lar jeg den virke et par min, så ser jeg svarte streker med rennede møkk nedover bilsiden.

Spritbasert produkt så kan ligge i bilen uten å fryse

 

Høres bra ut. Sikker på at det ikke tar poleringa?

Har mye dritt nederst på dørene je også, sku prøvd detta her!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avfetting tar Polering!!!!!!

 

men hvis det ikke går av så bruk vanlig avfetting. spray avfetting på bilen......så drar du/vasker med med svampen med avfetting.......så skyller du godt av=)

 

 

ikke bruk no sånn skikkelig felgrens.....du vill vel slippe å lakere bilen=?:viske:

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mild avfetting vil ikke fjerne voks/lakkforsegling men vil nok heller ikke fjerne alt av skit på bilen.

Sterk avfetting tar gjerne voks/lakkforsegling og vil også fjerne mer skit fra bilen.

Bruk sterk avfetting og legg på ny voks etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår