Gå til innhold

Åssen klarer dere og drifte i Grand turismo 4?

Ranger emnet


TimBB

Anbefalte innlegg

Enkelt driftetips:

 

Ta en 4-hjulsdrevet bil, trim til ca. 350-400 hk og sleng på NOS-system. Så setter du på gatedekk, men ECONOMY bak og SPORT foran..! Da kan du dra noen heeeelt avsindige breisladder med bånn gass... Har noen replay der jeg drifter hele baner uten å verken snurre eller gå i betongen. Gøy! :-)

 

Min favoritt-driftebil er faktisk Subaru Legacy GT Wagon.... det sier litt om fysikkmotoren at denne kan brukes til denslags, mens biler som Nissan 200SX s14 er helt krise.

 

sjønner ikke hvordan man får economy dekk bak og sport foran. får ikke det til jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Ahh, jess! Heldigvis ikke bare jeg her i verden som synes fysikken er litt på trynet i gt4, når det gjelder sladding og drifting! Har en kompis som som mener spillet er ca 100% som i virkeligheten, og at jeg ikke kan påstå noe annet, da jeg ikke har prøvd å kjøre en bil med 600 hest i virkeligheten! Sant det, men har da dradd sleng i virkeligheten, og har en VISS peiling på hvordan ting funker! Hehe:D

 

Er forsåvidt greit nok i "begynelsen" på slengen i gt4. Men så skal man prøve å rette opp igjen, så umiddelbart når man svinger litt motsatt vei, får man den argeste kontraen, og er dømt til å flaggre dit ingen skulle tru at nokon kunne flaggre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere så opptatt av 240??? Den er jo så jævvla treig!!! Om du vil ha stasjonsvogn på liv og død, så ta RS6!!!

Skademeldinger:

-Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut

-Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette

-Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår