Gå til innhold

Sommerdekk!!

Ranger emnet


tOFFY

Anbefalte innlegg

Min erfaring med dekkonline er veldig god. Dekkene blei faktisk levert et parr dager før leveringsdato! :)

Dekkene jeg kjøpte sitter veldig godt på veien og kosta 600kr/stk. Veit at dette er billige dekk, men blei overrasket over hvor godt de sitter.

 

Ang omlegg så er det bare å høre litt rundt.. Ingen her i byn som tar mer enn 100kr per felg, og bildelexperten tok 50kr. :)

 

 

Solberg tar 112.50,- pr dekk forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka en del på dekkonline og de har jo bra priser. Men det som gjør meg veldig betenkt er jo, hva skjer om f.eks det subber. Jeg skal ha dim 255/35-R18 bak. Er jo litt kjedelig om det subber. Der jeg skal kjøpe dekka, får jeg nye om det ikke passer uten tilegg i prisen..

 

Men, frister å handle, hos dekkonline får jeg jo de fire dekka mine for under 4000 + frakt. Mens jeg må betale 5500 for de hos den lokale her..

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakt er inkludert (sikkert til nærmeste Schenker-terminal, tidligere Linjegods, men uansett gratis). Men husk på at du må få noen til å legge om dekkene for deg, hvis du ikke gjør det selv da, og det varierer en del, men vet om de som tar 250,- per dekk, så da er det ikke mye du sparer...

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 1 100,- pr stk. så kan jeg kjøpe Michelin, som er meget bra å vårføre, test vinner i fjor. Så i dag att Solberg har senket prisene sine.

 

Ja, da får jeg vel prute litt på disse Marangoni-dekkene da :)

Prisen jeg oppga, var forøvrig med omlegging, balansering og montering.

 

 

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Continental PremiumContact 2

205/60 R15 91H Hos dekkonline.com kun 759,10 NOK

 

dette må da være gode dekk til en ok pris??

 

Mange bra dek der, utentvil, men ltt over 3 000 og mont, og avb. kommer i tillegg.

 

Dem har billigere dekk, halve prisen av disse, og dem har jeg i tankene, men må prøve å finne ut om det er noe å satse på, klart dem er dårligere men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Mange bra dek der, utentvil, men ltt over 3 000 og mont, og avb. kommer i tillegg.

 

Dem har billigere dekk, halve prisen av disse, og dem har jeg i tankene, men må prøve å finne ut om det er noe å satse på, klart dem er dårligere men..

 

Fikk problemer med levering fra dekkonline.

Dekk kom ikke.

 

Sperra derfor "reservasjonen" slik att dem ikke klarer å ta betalt for dekka.

 

Fikk bonus på jobben, og kjøpte Toyo, som vist nok skulle være testvinner på våtføre. 4 000,- ferdig på felg.

 

Skjal aldri mer bestille dekk over internett, det blir bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hvor lenge venta du før du sperra?

 

Har bestilt et motorsykkeldekk derfra og det kommer etter 7 dager, helt fersk gummi (:

 

Jeg bestilte 6/2 2008

 

Sperre rett føre påsken.

 

Sendte noen mail, men fikk ikke ordentlige svar om hvorfor. og ikke tilbud om dekk dem kunne levere raskere.

 

Da avbestilte jeg, og sperra reservasjonen.

 

men syns banken krevde mye for å faktisk gjøre dette. Slike ting burde faktisk være lettere å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har fått ødelagt 1 stk dekk av type Michelin Pilot exalto ZR 89W på min citroen c4. De tre andre dekkene er ganske nye, og jeg lurer på hva som er det beste alternativet prismessig av å kjøpe 2 dekk av type 205/50R17 feks, ANTYRE HP188 93W 280AA 637MM og montere disse på det det ene hjulparet. Alternativt kjøpe 1 Michelin dekk av samme type som sitter på fra før.

 

Er det tilrådelig å bytte bare et dekk ?

 

Er det greit å kjøre 2 ulike dekktyper foran og bak med samme dimensjon selvfølgelig med samme merke /mønster på henv hjulpar foran og bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har fått ødelagt 1 stk dekk av type Michelin Pilot exalto ZR 89W på min citroen c4. De tre andre dekkene er ganske nye, og jeg lurer på hva som er det beste alternativet prismessig av å kjøpe 2 dekk av type 205/50R17 feks, ANTYRE HP188 93W 280AA 637MM og montere disse på det det ene hjulparet. Alternativt kjøpe 1 Michelin dekk av samme type som sitter på fra før.

 

Er det tilrådelig å bytte bare et dekk ?

 

Er det greit å kjøre 2 ulike dekktyper foran og bak med samme dimensjon selvfølgelig med samme merke /mønster på henv hjulpar foran og bak?

 

Det er ofte helt greit med ulike dekk forand og bak. Men på samme aksel så bør du ha like dekk, loven krever tilsvarende.

 

Om du har 3 ok dekk som er nesten som nye, så kjøper du 1 av samme merke. Sjekk sprodybde, i forhold til det nye dekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår