Gå til innhold

Min øyesten! :)

Ranger emnet


Elisabeth

Anbefalte innlegg

Så bilen din på ett street meet i Ørsta i dag.. Blir liksom ikke samme når den som ikke har laget den til kommer å viser den frem på ett treff å tar al cred'en for bilen.. Men pen bil du hadde :)

 

 

Åh, takk for det! :)

Huff nei, det er ikke bra.... Men sånn er det vel da...

Det hadde ikke skjedd noe med den eller? Like hel liksom?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pia her, det er jeg som har kjøpt bilen, for de første har jeg bodt i ørsta volda i 3 år, når jeg har kjøpt bilen må nå jeg vel få ta den med dit vennene mine er? for det andre,anlegge holdt ikke på å sprenge!! lyden sto ikke på fullt, lydkvaliteten på cdn var dårlig så du hørte lydsporene i dvdn!! for de tredje, treffe varte i 1 time, vi spillte musikk i kansje 15 minutt så skrudde vi av! så jeg skjønner ikke va du syter over!!

 

mvh Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Pia her, det er jeg som har kjøpt bilen, for de første har jeg bodt i ørsta volda i 3 år, når jeg har kjøpt bilen må nå jeg vel få ta den med dit vennene mine er? for det andre,anlegge holdt ikke på å sprenge!! lyden sto ikke på fullt, lydkvaliteten på cdn var dårlig så du hørte lydsporene i dvdn!! for de tredje, treffe varte i 1 time, vi spillte musikk i kansje 15 minutt så skrudde vi av! så jeg skjønner ikke va du syter over!!

 

mvh Pia

 

Huff da! Sure miner får du ta på privat melding eller noe, ikke på tråden min!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår