Gå til innhold

oddove : Citroen Saxo VTS - Pioneer PRS/Widebody+++

Ranger emnet


oddove

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er du ferdig me bilen ? fyyyy faen for en rå bil !!

 

Ja blir bra når den blir ferdig;)

Har mistet motivasjone opptil flere ganger men har tatt en god periode nå. Sparkler og pusser til den store gullmedaljen!:) Skal se om jeg får tatt noen bilder imorgen! Men må av med hele bakstillingen pga av en ødelagt foring:(

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil :pray Tenkte eg kunne ta over mamma sin ZX 1.9 liter og 130 hp, men no fikk eg lyst på en saxo assa :P Sitter eksos manfoilen foran eller bak på motoren din? Tenker lett tilgang til den for turbo osv :cocain: Men stå på, dette blir bra dette ;-)

Lykke til videre :D

Endret av Ticity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil :pray Tenkte eg kunne ta over mamma sin ZX 1.9 liter og 130 hp, men no fikk eg lyst på en saxo assa :P Sitter eksos manfoilen foran eller bak på motoren din? Tenker lett tilgang til den for turbo osv :cocain: Men stå på, dette blir bra dette ;-)

Lykke til videre :D

 

Tror den sitter bak! Men er ikke sikker:) Skal legge ut et bilde for deg når jeg får tatt flere av bilen;) Reiser til USA en uke fra helgen nå ellers så hadde jeg blitt ferdig med sparklingen:)

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Update!

Har sparklet og pusset mye i det siste og har måttet lage nye overganger fra bredderene til fangerene.

 

Bak:

 

IMAGE_383.jpg

 

 

Foran:

 

IMAGE_386.jpg

 

IMAGE_388.jpg

 

Måtte også støpe igjen blinklyset med støpeplast pga at utsparingen var forskjellig på høyden på den venstre og høyre bredderen foran. Elendig kvalitet på stylingen!

Bilde:

 

IMAGE_389.jpg

 

 

Har også støpt stylingen fast i de originale sidepanelene:

 

IMAGE_387.jpg

 

 

Har også endelig bestemt meg for farge nå men det blir holdt hemmelig til den er lakkert, forhåpentligvis innen en måned:)

Men ting har gått tregt her til nå så.

Den ene foringen i bakstillingen er også gåen så må mest sannsynlig bytte hele skiten. Og servopumpa er gåen:(

 

Noen som har taktrekk til salgs?????

 

Felgvalget havner mest sannsynlig på Brock B1 7,5 og 9 X 16 men vil prøve på 8,5 og 10 X 17 bare for å se:)

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er Brock B1 9x16 ET15 med polert kant bestilt:) To uker bestillingstid ca.

 

1000074.jpg

 

Lykter framme og bak er også bestilt men fikk ikke frem bildene så legger de ut så fort jeg får det til.

 

Lakken er også kommet i hus nå men den venter jeg litt med å vise til bilen er lakkert! Leverer den nå over helgen:)

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 mm senkefjærer er også på plass foran men er ikke mye å ta bilde av når fangerene ikke er på.

 

Har ogaå hatt en STOR jobb med å dreie ny foring i bakakselen da denne var helt kaputt. Hele bakstillingen måtte ned og ville bare såvidt la seg demontere. Så har holdt på med det i omtrent to uker nå:(

Audi 80RS 2,8 V6 Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår