Gå til innhold

ny tralle


wicky124

Anbefalte innlegg

fått meg citroen stasjonsvogn 1,9tdi 1996 model med en del utstyr samt mye nytt..

 

lurte da på når regreim skal byttes på denne?km intervall?noen måte å sjekke om regreima er moden for bytting?

 

om jeg kjøper el-seter i skinn til denne,vil de passe rett på eller må man trekke masse ledninger og slikt til setene?

 

hvor brede felger kan man ha på denne?funker det med 18tommer fra peugeot?

 

takk for svar

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny tralle.. Når det gjelder setene må du nok trekke ledninger om det ikke er el-seter fra før.. 18" bredde på felgen var drøyt. :p

Sikkert i høyde du mener. Vet ikke om det vil passe. Hvilken dekkdim står på nå?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...da kjører vi bare med vanlig stoff seter..er ikke el-seter fra før og siden det skal være en ok pendlebil orker jeg ikke styre med elseter..mente seff 18toms felger med 7,5tom i bredde:)

står orignale stålfelger på bilen..rustne og jævlige uten kapsler så tenkte å få på no 17/18toms felger til sommern..men usikker hvor brede de kan være med tanke på at man kan senke bilen helt ned på hjulene...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte da på når regreim skal byttes på denne?km intervall?noen måte å sjekke om regreima er moden for bytting?

 

Er vel standard :)

Gå over, se etter sprekker, rifter, manglende tenner, slitt på ett sted etc :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår