Gå til innhold

Hvilke Bilmerker har REGISTER-kjede ??

Ranger emnet


Danielos

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En smart mann sa en gang: "Hvis en del er designet for å aldri ryke, så vil den være jævlig dyr å reparere når den ryker".

 

 

Har ingen liste til deg over biler med regreim, men tror innsparingen der er heller minimal, med mindre du regner med å ikke ha andre reparasjonsutgifter på bilen enn regreim bytte.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smart mann sa en gang: "Hvis en del er designet for å aldri ryke, så vil den være jævlig dyr å reparere når den ryker".

 

 

Har ingen liste til deg over biler med regreim, men tror innsparingen der er heller minimal, med mindre du regner med å ikke ha andre reparasjonsutgifter på bilen enn regreim bytte.

 

Hva koster det sånn ca å bytte register-reim i forhold til register-kjede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!:afro

 

Vet dere hvilke Bilmerker som har Register-KJEDE og ikke Register-REIM?

 

Hørt at man sparer mye på å ha en bil med KJEDE istedenfor REIM?

 

Noen som vet?:sombrero:

 

 

 

 

 

 

Vet ikke om dette var riktig sted å stille dette spørsmålet,menmen..:cheers:

 

 

Kilden din er nok ikke helt oppdatert. Kan trygt anbefale deg å velge bil etter helt andre kriterium enn hvorvidt den har reim eller kjede på registeret...

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opler, masse av mercedeser,bmw osv.. stort sett de fleste merker har vel en og annen bil som har kjede. og det er ikke billigere med kjede vil nå jeg si!

 

- kjede er DYRT

- Strammer er VELDIG DYRT

- Jobben er DYR

- div annet tilbehør for jobben er DYRT

 

og det må uansett byttes en gang, i værstefall rykker det å da blir det ikke billig.

 

jeg byttet kjede på min 2.3 16v mercedes og det kostet meg vel ca 2500 kr. og jeg gjorde jobben selv! er mekaniker av yrke men tok sin tid allikevel.

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke sammenligne det å skifte reim på en gammel Epa i forhold til en S6 plus f.eks.

 

alle bilmerker har kjede i en eller annen sammenheng. ofte blir doble kammer drevet kjede, andre har i register, noen har i oljepumpa. noen har både reim/kjede.

dyrt uansett hva du måtte ha, når det eventuelt måtte skiftes

La oss si at du har skiftet reim på en bil 2-3 gang. og Kjede en gang, differansen blir ikke så voldsom. Men alt avhengig av modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår