Gå til innhold

Trimme Chevrolet Lt1

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har en 97 mod Lt1 med 6 trinns T56 på hånd,og lurte på hvordan disse er og trimme mtp å beholde orginal bottning? Den kommer fra en 97 Pontiac Formula Ram jet,så jeg tror den skal yte 305hk orginalt.Og jeg veit Ls1 er bedre,men dette er det jeg har råd til,så ferdig me det. Blir nok uansett vesentlig sprekere en den gamle 305`n :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vurdert kombinasjonen lt1 og sentrifugal kompressor som alternativ i chevelle hgv`n.

Det ser ut som om man kan få tak i en bra brukt kompressorsats til et par tusen dollar på E-bay.

Tror ikke du kan ladde på så voldsomt med orginal motorstyring.

6-7 PSI eller et halvkilo ser ut til å være vanlig .

Finnes vel sikkert mulighet for å omprogrammere orginalstyringa, men dette får andre med mer erfaring svare på om går an.

Teoretisk bør 7psi være nok til å lage 450hp.

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så selger mange jo LT4 kit til LT1`ene som skal gi en ca 430hk mener jeg å huske.

 

Søk litt på summit og jegs

 

Summit Racing - High Performance Car and Truck Parts | 800-230-3030

 

JEGS High Performance - Your source for Edelbrock MSD Holley Mr. Gasket Moroso

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår