Gå til innhold

En del spørsmål ang IS200

Ranger emnet


QuiNlan

Anbefalte innlegg

Var din senket med disse dimensjonene? Hvis ja; hvor mange mm?

 

var senket 40...var altfor lite men var ikke noe problem...senket den 70 bak og 80 foran engang og gikk helt fint det og MEN kjørte ikke med det vel og merke da fjøra knakk! men FOR et stuk det ble på den :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var senket 40...var altfor lite men var ikke noe problem...senket den 70 bak og 80 foran engang og gikk helt fint det og MEN kjørte ikke med det vel og merke da fjøra knakk! men FOR et stuk det ble på den :)

 

70\80 mm gikk med de dimensjonene du nevnte ovenfor? Den lesninga liker jeg ;)

 

Jeg har nemlig senket ca 60\70, og har vært veldig i tvil om hva som går på og ikke. Veldig greit å vite hvilket innpress som går :)

 

Vil jo ha gummien kant i kant med hjulbuene. Det må være så likt som mulig. I dag har jeg felger som må ha spacere for å være i nærheten av å komme seg ut mot hjulbuen. Ser jo ikke bra ut uten spacere i det hele tatt. Ser jo ut som om bilen er bredda, haha.

 

Har du noen bilder av bilen med de dimensjonene på + senk?

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Ang. dekk har jeg spurt min lokale bilmekaniker, dvs. Mekonomen. Har ikke fått noe svar ennå, men tenkte jeg skulle nerom bildekkspesialisten i mårra og høre med de og.

 

Ang. xenon lyktene. Etter en liten prat med han på Mekonomen fikk jeg greie på at xenon lykter/kit ikke er lovlige, da de ikke er justerbare. Så, da må jeg gjøre det på den ulovlige måten.

 

 

Kan jo meddele at jeg er strålende fornøyd med bilen. Den går som ei kule. Toppfarten skal visst være 203 hvis jeg ikke tar helt feil. Har hatt den i 190, og vil tørre å påstå at den er god for 210, ihvertfall. Hadde senest i dag 180 opp en bakke med 8% stigning :) Fantastisk.

 

 

Hm... ej har Garmin gps og ej fekk dn opp i 214.. flat strekke forbikøyring..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår