Gå til innhold

Din Bil!

Ranger emnet


Sannor

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
joda bilen er reparert å lakkert igjen den, vi var med i romjulsrally i 2007 å så at vi kunne henge med, med vi sliter som sagt med toppfart, å vi fikk kun opp 135, men etter bytte av rotor så fikk vi 150, men enda langt igjen!

 

verste er å skaffe seg penger nok til å kjøre mange løp, da vi ikke har noen sponsorpenger å kjøre med!

 

vilket startnummer hade ni? Jag stod på ss1 (bägge gångerna) och filmade! ;) 11,1km in (ungefär vid hårnål vänster nerför)

 

Mvh Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren er ganske så opptimal, og er bygget av Alf (affen) Eng.

Har ingen ting å klage på i motor rommet, bortsett fra no ledningsnett som skal skiftes osv.

Bilen er ganske så konkuranse dyktig i sin klasse.

Nå står det bare på føreren. En kompis som har kjørt mange år i Volvo fikk prøve den med meg som co driver. Da fant jeg ut hva den var god for på skogen.

Jeg har jo tross alt bare kjørt 6 løp, og ble C fører nå på Romjulsrally.

 

ja kan gå god for den bilen. vært kartleser og kjørt den bilen i endel løp. tilogmed vært med å bygge den opp.

kjørt inn til endel bra plasseringer både i inn og utland med den gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vilket startnummer hade ni? Jag stod på ss1 (bägge gångerna) och filmade! ;) 11,1km in (ungefär vid hårnål vänster nerför)

 

Mvh Henrik

 

 

Vi hadde startnr 59, hadde vært helt knall å sett video fra kjøringa vår, så om du har filma oss hadde det vært fint!

kjørte ganske seint på ss1, da kartlesern (meg) kom ut av notene + feil rotor, men ss4 total vant vi, men har desverre fått 1 minutt feil tid på papiret :(

 

Image00067.jpg

 

Her er fra SS3 mener jeg!

Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000

Opel Olympia A 1969 1,1SR

Opel Vectra A 1,8 1993

Opel Ascona C 1,6 1987

Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Image00067.jpg

 

Denne er nå forøvrig til salgs nå! vi har ikke tid å kjøre noe særlig, å da er det like greit å selge den! synd men sånn er det bare!

Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000

Opel Olympia A 1969 1,1SR

Opel Vectra A 1,8 1993

Opel Ascona C 1,6 1987

Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår