Gå til innhold

Ny bil- Ford Falcon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Synes det ser cleant og ordntlig ut dette.

Har du noe peiling på hva bilen veier?

 

Han som lagte til bilen vegte bilen til ca 1400kg memer eg og huske, da med 351 og alu topper. men eg kan spør han neste gang eg treffer han.

 

Han kjørte 7.7 sec på street legal(på gata) med ca 390 rwhp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var slutt tia på streetlegal med den ? Hadde vært artig hvis jeg fikk vite litt mer om fortia til denna bilen.. Jeg gleder meg som en liten unge til sommern!!

Var dessverre litt uheldig på siste turen til garasjen den skulle stå i.. Dro av lakken på venstre hjulbue pga hijackerene bånna i en skråning. Genialt siden høyre hjulbue var ødelagt fra før :knock: Men men har vært en lakkerer å kikka på den og mente han kunne fikse det.

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var slutt tia på streetlegal med den ? Hadde vært artig hvis jeg fikk vite litt mer om fortia til denna bilen.. Jeg gleder meg som en liten unge til sommern!!

Var dessverre litt uheldig på siste turen til garasjen den skulle stå i.. Dro av lakken på venstre hjulbue pga hijackerene bånna i en skråning. Genialt siden høyre hjulbue var ødelagt fra før :knock: Men men har vært en lakkerer å kikka på den og mente han kunne fikse det.

 

Fikk info om bilen i dag, bilen veier 1433kg med 351cui(alu topper) og c4(4000 stall speed. bremset da 394hk på hjula. kjørte 7.77 sec og 152kmt street legal forus med 1.96 60ft. hadde kjørt betre med feste:)

 

Før dette stod den 5-10 år i ei løe på Jæren.

 

Kjekk gate racer du har kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår