Gå til innhold

chrysler klubb

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by sutarts

Heisann!

Jeg vil gjerne ha en mail adresse, kan du ordne stian@chrysler-club.org ?

Og hvilken status i klubben få vi andre som er med å planlegger litt om klubben nå? da mener jeg.... Reiner, du er leder, så er det 3 andre inkl meg, hvilken status får vi?

 

mvh

stian

 

Eventult hvem stilling andre får kan vi jo ta etterhvert , når forumet er oppe...de første får jo så klart best..

bare jeg kan stole på dere :D

 

 

ok , skal lage mailen nå...

kan pm deg om passordet... veit du åssen du setter opp mail i outlook? det du må gjøre... eller så er det en forklaring her!

 

http://www.fastname.no/pages/support/?support=email&client=outlookexpress5

 

utgåande mail er mail.chrysler-club.org

inkommende får du fra din ISP

 

Mvh

 

Reinert Andersen

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

 

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rino

 

Eventult hvem stilling andre får kan vi jo ta etterhvert , når forumet er oppe...de første får jo så klart best..

bare jeg kan stole på dere :D

 

 

ok , skal lage mailen nå...

kan pm deg om passordet... veit du åssen du setter opp mail i outlook? det du må gjøre... eller så er det en forklaring her!

 

http://www.fastname.no/pages/support/?support=email&client=outlookexpress5

 

utgåande mail er mail.chrysler-club.org

inkommende får du fra din ISP

 

Mvh

 

Reinert Andersen

kjempeflott! :) Har aldri satt opp mail i outlook før, men jeg skal nok klare det, linken du skrev opp kan nok bli nyttig!

Send passordet til mailen min du

s_furuseth@hotmail.com

 

mvh

stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Statusen er den at jeg prøver først å få samlet flest mulig stratuser og Neoner for en parade under 4. Juli amcartreff i Lillestrøm.

Har også hatt kontakt med Modern Performance i Texas, og håper på å få promotere de til neste år på store amcartreff, for rett og slett for å kunne øke interessen for chryslers småbiler, som er i ferd med å dø ut i dette landet.

De har gjort stor suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår