martinselj Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 da var det kanshe på tide å bynne å montere i sammen resten av bilen;D og fokusere litt på sterio. mono blokk skall komme i dag=) så da er det egentli bare å få subb og forsterker hjemm=) Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 måtte ut å ta noen bilder og ragge litt med skabbelarsen;D endelig fådt festet luftfilteret. skabben og leije bilen til gammlingen.....snodigste symaskinen jeg har kjørt ;S så sinsykt høg ut dær. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 dær var den kommet=) bare å få resten av anlegget mitt som gunnar har så blir det å starte å bygge litt. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 trenger et lite tips hær=) skal jeg bruke 1cm tykke spon plater eller 22mm tykke plater når jeg skal bygge i bagasjerommet? og evt noen idèr hvordan det kan se ut? skall putte inn: x2 12" subber x1 forsterker x1 monoblock x2 6*9 pioner Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 En slik forgassersaab har jeg kjørt sikkert 25kkm med. Grei bil det også ;) Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 En slik forgassersaab har jeg kjørt sikkert 25kkm med.Grei bil det også ;) hørtes jo bra ut=) vet du noe om at di er dyre i drift? Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 jaaaaaja....da var det tydeligvis girkassa sin tur å bynne å K**e med meg. den "søte" lille plastkula nederst på girstanga. gikk i tusen knas =/ så da er det bare å dra på fyllinga å hente seg ny på Mandag=) har nå begynt ribbinga av bilen invendig....å når det er gjort skall det lages nytt "dashbord" bilder kommer i løpet av neste helg, grunnet start i ny jobb, så har ikke så mye fritid nå ;D PS: Det skall bygges bane bil av bilen nå. derfår ribbes bilen Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 da var bilen færdig ribbet. bare å kjøpe inn ALU plater og begynne å modifisere;D blir bare: turbo trykk måler, olje trykk , RPM måler og speedometer:) muligens drivstoff måler;D Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 da var det dags forr en liten oppdate på dele innkjøpet;D ny turbo som skall holde opp till 420hk=) og ekstern wastegate=) Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Her kommer det bilde oppdatering av hvordan bilen står nå;D er enda noen unødvendige ledninger og sånt små greier som skall fjernes før nedpussing å lakering innvendig=) PS: org stolen brukes bare till jeg får bøtte stoler. ikke så domt medbillige plast "slanger"å samle ledninger i=) Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hey hey. enda mere snax bestilt=) megajolt lite jr v4 data sprut bestilt fra USA...skall vere hær om 6-10 dager. og till helgen blir 3" eksosen tadt bort og bilen blir sloppet ned en good del nermere bakke nivå;D skall i tilleg fjærne mere unødvendig piss inni bilen også smått begynne å pusse neg og så litt mere clean og ordntlig loock invendig=) Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Ah.. Datasprut å greier.. Blir tøft.. Skal du forresten gjøre noe med motoren innvendig? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ah.. Datasprut å greier.. Blir tøft.. Skal du forresten gjøre noe med motoren innvendig? ja det blir ok=) får se etter nytt år om det ikke kommer andre stempler og lignende. skal først ha 2,1topp og annet tennings system=) Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 ja da var udyret kommet noen "få" centimeter, nermere jorda;D og lavere skall det bli;D på grund av posten så har di klart å K**e till sendingen min...slik at nå sitter jeg med en boost controller men ikke turbo å WG. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 ja da var boost controllern hentet hjemm;D og bilen blir nå flyttet til Bodø=) leter etter verksted\lokale jeg kan leije. om du vet om så si i fra. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg