Gå til innhold

Interiør og seter til passat stv 1990-1993

Ranger emnet


DaseG60

Anbefalte innlegg

Hmm .. Dette var interesant. Min passat stv (93mod) har jeg måtte sette inne i garasjen i 3 dager, for å tørke gulvet på den. Var veldig vått baki. og litt forran. Har ingen anelse selv hvor vannet kommer ifra. Tenkte det var fordi bilen har stått ute i mange minusgrader, å at det har vært kondens, og at vann kanskje har kommet inn når jeg bygde stereo pga. rein å greier. Men kanskje vi har samme problemet!? Du får si ifra om du finner ut hvor det kommer ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Passat GT G60 stasjonsvogn. Desverre har den en vannlekkasje... :-(

 

Den lekker inn en plass som medfører at jeg får vann på høyre side bak på gulvet.

 

Dette høres ut som min bil. Kliss vått teppe på høyre side, bak.. (Bortsett fra at jeg ikke har stasjonsvogn..)

 

Kanskje jeg må ta meg en tur for å finne ut hvor det lekker. Jeg fryktet gjennomrustning under som følge av forrige eier har tatt nedi, elns. (Kjøpte bilen tilnærmet usett for tre dager siden..)

 

 

Har du fått bekreftet/avkreftet om det er lekkasje fra takluka? Jeg har ikke mulighet for å se på den i dag, og har heller ikke tilgang på verksted og grav for å se etter hull under.. Hadde vært ok om det var noe så enkelt..

*blah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt samme problemet på min 88' stv og. Fant bare ut at vannet kom ned under ruta bak på høyre side, men har ikke orket å lete så mye da.

 

Edit: Var ute å så en tur, er en grønn dreneringslange som går ned ved bakluka på høyre side. Mistenker at denne kan leke eller at den er tett.

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

B J R K E G R U P P E N -> Bilopphogging

 

Jeg har plukket en del deler derfra de siste årene, både VW og Ford.. Og Toyota.. Og flere med..

 

Ok pris, god garanti (på dynamoer og slikt), og morsomme folk. Ring å hør om de har på lager..

 

 

edit:

Jeg tok mattene ut av bilen, og har fått vekk mesteparten av fuktigheten.. Tross i regn og vind de siste dage har det ikke blitt noe mer fuktighet.. Merkelig.. Kanskje problemet ikke var lekkasje, men forrige eier..

*blah*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår