Gå til innhold

"Drifting"

Ranger emnet


ReidarP

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitat:Opprinnelig skrevet av AnDtHo

Der traff du spikeren på hodet..

 

For å sitere deg;

Sitat:Synes det er merkelig at du ikke har kommentert selve posten,;

 

dette er jo nesten off-topic i off-topic seksjon av forumet :D:D:D hehe

[x]91' Opel Vectra 4x4

[x]87' Opel Kadett Gsi

[x]90' Opel Vectra

[x]89' Opel Vectra 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at folk er meget opphengt i hvilket underlag "drifting" fåregår på.

Akkurat nå ser jeg på en driftefilm der en kar som heter Imamura (hvit apexi rx7), og en som heter Suenaga (grønn silvia s13) drifter på bihoku banen.

Men det laver ned med snø mens de drifter.

 

Men iom. at det snør så kan de umulig "drifte", de sladder nok bare i D1 bilene sine. Hvis man skal følge "fasiten" så var nok ikke dette noe "drift meet" men et "sladde meet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette temaet har vært oppe før, og begrepet "drifting" er så sinnsykt utvannet.

.

 

 

Hjelper vel lite at alle lager seg "drifting" prosjekter, som i det store og hele ender opp med å klistre ned bilene sine med driftfun/powerdrift merker og monterer ekstra målerer.

 

 

Nei, overlat driftingen til de proffe, så kan man heller skryte av å skrense.

 

alt var så mye bedre før Fast And The Furios:spin

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette temaet har vært oppe før, og

 

Forskjellen slik jeg ser det er:

 

Sladding : hiver ut bilen i en sving, kanskje to langs veien uten mål og mest vinkel og hastighet, gjerne på grus og snø.

 

Drifting: Kombinasjon av Fart, spor og vinkel på asfalt ( våt og tørr ) i trening eller konkuranse, kombinasjoner av flere svinger.

 

Ikke for å være kvervulant eller krangelfant.

 

Jeg er bare nyskjerrig på hva du kaller Powerdrift som befannt seg i drammen. På en travbane, som hadde nettopp grus som underlag.

 

No hard feelings ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kvervulant eller krangelfant.

 

Jeg er bare nyskjerrig på hva du kaller Powerdrift som befannt seg i drammen. På en travbane, som hadde nettopp grus som underlag.

 

No hard feelings ;)

Sladding på grus, også var det jo ikke jeg som kjørte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er grunnen til at jeg bruker såpass mye tid på verkstedet. blir som å krangle om hvorvidt vann er klart eller bare er fargeløst.

 

dere får dømme selv om jeg bygger en "drift" eller "skrense" bil...

 

drifty norwegian S14 build: the saga begins (potential modem killer thread) - Drifting forum - Driftworks

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår