Gå til innhold

Hadde bilen på verksted. Nå Blinker det ikke lenger i blinklysene når jeg låser bilen

Ranger emnet


Harrybo

Anbefalte innlegg

Hadde bilen inne på verksted (Merkedsverksted) Og etter at jeg fikk den tilbake. Oppdaget jeg en feil. Da jeg leverte bilen i går kveld så blinket det i blinklysene som normalt når jeg låste bilen. Men når jeg fikk den tilbake så gjør den det ikke lenger.

 

Det jeg hadde den inne for var og montere motor og kupe varmer. Dette er ok.

 

Sjekke olja på automatkassa. Ble etterfullt 0.2 liter

 

Og Så ba jeg om at de skulle kjøre en diagnose. Betalte 400 for det.

Er det ikke normalt å få en utskrift av testen?????

 

Men Fikk til svar da jeg hentet den at de ikke hadde funnet noe feil på diagnosetesten.

 

Men da er det nå jeg lurer på hva som kan ha skjedd på den tiden det stod på verkstedet, som har gjort at det ikke lenger blinker til i blinklysene når jeg låser og låser opp bilen.????????????????????

 

Noen som har tips. Det fungerte jo når jeg satte fra meg bilen der i går kveld. Men ikke etter at jeg hentet den :(

 

Hilsen David

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil blinker bare med blinkerene en gang i blandt for tiden :). Alle dørene låser seg, og alarm lampa begynner å blinke.. men må trykke opptil 3 ganger for å få blinkende blinklys.. OPP så blinker det hele tiden.. tror det er litt dårlig kontakt på ene bakdøra.. siden taklyset heller ikke reagerer lengre på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på verkstedet å "klagd" i dag. De mente at de ikke hadde gjort noe. Så de tok inn bilen på verkstedet for å sjekke. Etter en stund venting så fikk jeg til svar at de ikke hadde funnet noe feildiagnoser. Men at feilen var i låsesylinderen på førerdøren.

 

De ba meg prøve å varme den med en hårføner da det kunne være fukt, mye elektronikk der i følge dem på verkstedet.

 

Da jeg ba om å få utskrift av diagnosetesten. Fikk jeg til svar at de ikke hadde tatt noen diagnose alikevell men de mente bestemt at feilen lå i låsen.

 

Stusset litt på dette da jeg 5 min før hadde fått til svar at de ikke kunne finne noen feil når de hadde kjørt diagnosetest?????????????

 

Kunne heller ikke få utskrift fra den som de tok i går. Som jeg betalte 395 kr for. Er dette normalt??

 

Er litt oppgitt av servicen jeg får på dette verkstedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil blinker bare med blinkerene en gang i blandt for tiden :). Alle dørene låser seg, og alarm lampa begynner å blinke.. men må trykke opptil 3 ganger for å få blinkende blinklys.. OPP så blinker det hele tiden.. tror det er litt dårlig kontakt på ene bakdøra.. siden taklyset heller ikke reagerer lengre på den.

 

Samme prob hos meg og. Når jeg trykker inn knappen på nøkkelen for å låse døra, ingen lys, men når jeg trykker inn den andre knappen for å låse opp, så lyser alle blinklysese som de skal, 2 eller 3 ganger tror jeg.

 

Men akkurat som din, så lyser ikke taklyset når førerdøra åpnes, og sånn varsellys når lys er slått på hører jeg heller ikke lenger...

 

Små irriterende problmer!!!!

VW Passat 1.9Tdi, 1999, sedan, 110hester. Bil med mange feil. Ruller såvidt!

Har noen VAG deler til salgs, nytt og brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår