Gå til innhold

Erfaring 10"

Ranger emnet


Saab'a 9000

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med Jbl Gti 10" ?

Har 2 stk. som eg kjøpte biligt siden dei var sprengt.

Så kunne tenkt og hørt om det var noen som hadde erfaringer med dette elemtet, er det et godt element? levere det varene sine ? og om det er vertd og betale 1200 kr stk for og få den reparert.

 

 

er denne typen:

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=499

 

Skal ha dem i en Wv Bobble

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elementene er knall! Men som Klovnster sier vil det jo avhenge av hvor mye du måtte ut med om de er verdt å reparere eller ei... MKII-versjonen får man tross alt for $199 fra USA (+frakt og mva). Og brukte elementer går vel for 50-70% av utsalgspris (ikke villendende utpris), svidde elementer bør ligge like mye under det som det vil koste å få rekonet det, inkludert både deler, arbeid og frakt.

 

Men uansett er nok det billigste å få dem rekonet, nå som du allerede har kjøpt elementene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DLS'en kan nok ikke måle seg med disse kanonelementene fra JBL.

Vil nok påstå at det er vel verdt å rekone dem når du først har de :)

Ikke vær skeptisk til spolene, det er bare litt spesielt...

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og om det er vertd og betale 1200 kr stk for og få den reparert.

 

Nei desverre, pakk dem pent ned og send dem til meg så skal jeg kaste dem for deg!:tannløs:

 

Fra spøk til kanoner, jeg ville kostet på de kronene på de elementene, det er skikkelige gromsaker du har der.

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår