Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
dynaBel

The cribs på BF

Rate this topic

Recommended Posts

Dæven så kult! Eneste er at furuskogen på dørene og kommode kanskje ikke passer så bra med den ellers moderne stilen? Resten er skikkelig kult. Må si at Hansy sin hybel noe å trakte etter òg.

Ellers har alle det veldig ryddig her. Er det fordi bildene er "rett etter oppussing", eller hva er hemmeligheten her?

Kongetråd! emthup.gif

Jeg liker forresten veldig godt oppkjørselbilder jeg ;)

Eirik

Kommoden er vekk, og døra skal nok males i lik farge som veggene etterhvert tenke jeg :)

But thanks!

Minuset er, at jeg akkurat har kjøpt den, så ser ikek slik ut nå, men jeg liker den stilen som er der, og kommer nok til å fortsette med mye av det samme, så derfor posta jeg bildene :)

Mitt lille rede. Forøvrig til salgs nå.

Og jeg har selvfølgelig fjernkontroll til alt lys...:hellothere:

QUOTE]

hvordan har du fått til det? dyrt? :P

skal handle meg en bigassgangsta fjernkontroll, som også kan dimme lysene når jeg trykker watch movie :D

Min 84kvm leilighet:

jontepop/files/sov2.jpg[/img]

Begynner å komme på stell nå, etter ett år med sparing til møbler etc.. :) TV'n på soverommet er borte, og 42" Plasma er på ønskelisten, men får se om det blir prioritert. Fiberoptisk stjernehimmel skal bygges i taket over senga, i jule/nyttårsferien. Ellers skulle jeg hatt ett par høyttalere ekstra i anlegget mitt, og ei gjesteseng på gjesterommet.

Men, vi får se :)

Ja dette her var stilig. Driver og pusser opp litt nå, og dette var inspirerende. Tv møbelet og tv på veggen akkurat som du har det. litt sånn enkelt og minimalistisk var det jeg og så for meg. hvorfor har du puter liggende bortover under tven? :)

Ja dette her var stilig. Driver og pusser opp litt nå, og dette var inspirerende. Tv møbelet og tv på veggen akkurat som du har det. litt sånn enkelt og minimalistisk var det jeg og så for meg. hvorfor har du puter liggende bortover under tven? :)

Det er litt kjedelig med TV-veggen, at den er så stor. Det er en 50" Plasma, som alle feriepengene mine gikk til, også ser den så liten ut.. :)

Ikea Lack hyllen er populær blant hjemmekino-folk, og den ser bra ut og er lettvint å ha. Putene er nå bare der, for å være der.. :)

Mitt lille rede. Forøvrig til salgs nå.

Og jeg har selvfølgelig fjernkontroll til alt lys...:hellothere:

QUOTE]

hvordan har du fått til det? dyrt? :P

skal handle meg en bigassgangsta fjernkontroll, som også kan dimme lysene når jeg trykker watch movie :D

Moeller X-Comfort. får det gjennom jobben... oppi noen av spotkassene i taket er det dimmeaktuatorer,som kommuniserer trådløst med bryterne og fjernkontrollen.

Jeg har også en multifjernkontroll med funksjoner som watch movie, som du sier, men får desverre ikke lyset inn på den,siden lysstyringa går på radiobølger,og multifjernkontrollen går på IR.

Men jeg har i det minste forhåndslagra "film"scenario på lysstyringa, så det er bare å trykke på en knapp.

Haha, jeg har ikke gjort så mye her.. Bare murt opp den baren i glassbyggestein selv, ellers har det bare vært innredning egentlig.. :)

Det er ikke så lett å få den inn i murveggen akkurat, men den ligger fra pc'n i slik kabelgate, og jeg skal bytte ut til en større kabelgate under tv'n, så den får plass inni der også, har bare ikke blitt prioritert :D

Hmm da kan jeg trekke det tilbake! Siden det er murvegg altså. haha! :D