Gå til innhold

The cribs på BF

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Urettferdig, alle dere har jo fete leiligheter,mens jeg har en stakkarslig hybel, så da får jeg utrope meg selv som eier av "BFs feteste hybel" om ingen tørr å legge ut deres boplasser :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven så kult! Eneste er at furuskogen på dørene og kommode kanskje ikke passer så bra med den ellers moderne stilen? Resten er skikkelig kult. Må si at Hansy sin hybel noe å trakte etter òg.

Ellers har alle det veldig ryddig her. Er det fordi bildene er "rett etter oppussing", eller hva er hemmeligheten her?

Kongetråd! emthup.gif

 

Jeg liker forresten veldig godt oppkjørselbilder jeg ;)

 

 

Eirik

 

 

Kommoden er vekk, og døra skal nok males i lik farge som veggene etterhvert tenke jeg :)

 

But thanks!

 

Minuset er, at jeg akkurat har kjøpt den, så ser ikek slik ut nå, men jeg liker den stilen som er der, og kommer nok til å fortsette med mye av det samme, så derfor posta jeg bildene :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille rede. Forøvrig til salgs nå.

Og jeg har selvfølgelig fjernkontroll til alt lys...:hellothere:

 

QUOTE]

 

hvordan har du fått til det? dyrt? :P

 

skal handle meg en bigassgangsta fjernkontroll, som også kan dimme lysene når jeg trykker watch movie :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 84kvm leilighet:

 

jontepop/files/sov2.jpg[/img]

 

Begynner å komme på stell nå, etter ett år med sparing til møbler etc.. :) TV'n på soverommet er borte, og 42" Plasma er på ønskelisten, men får se om det blir prioritert. Fiberoptisk stjernehimmel skal bygges i taket over senga, i jule/nyttårsferien. Ellers skulle jeg hatt ett par høyttalere ekstra i anlegget mitt, og ei gjesteseng på gjesterommet.

 

Men, vi får se :)

 

 

Ja dette her var stilig. Driver og pusser opp litt nå, og dette var inspirerende. Tv møbelet og tv på veggen akkurat som du har det. litt sånn enkelt og minimalistisk var det jeg og så for meg. hvorfor har du puter liggende bortover under tven? :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette her var stilig. Driver og pusser opp litt nå, og dette var inspirerende. Tv møbelet og tv på veggen akkurat som du har det. litt sånn enkelt og minimalistisk var det jeg og så for meg. hvorfor har du puter liggende bortover under tven? :)

 

Det er litt kjedelig med TV-veggen, at den er så stor. Det er en 50" Plasma, som alle feriepengene mine gikk til, også ser den så liten ut.. :)

 

Ikea Lack hyllen er populær blant hjemmekino-folk, og den ser bra ut og er lettvint å ha. Putene er nå bare der, for å være der.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt lille rede. Forøvrig til salgs nå.

Og jeg har selvfølgelig fjernkontroll til alt lys...:hellothere:

 

QUOTE]

 

hvordan har du fått til det? dyrt? :P

 

skal handle meg en bigassgangsta fjernkontroll, som også kan dimme lysene når jeg trykker watch movie :D

 

Moeller X-Comfort. får det gjennom jobben... oppi noen av spotkassene i taket er det dimmeaktuatorer,som kommuniserer trådløst med bryterne og fjernkontrollen.

Jeg har også en multifjernkontroll med funksjoner som watch movie, som du sier, men får desverre ikke lyset inn på den,siden lysstyringa går på radiobølger,og multifjernkontrollen går på IR.

Men jeg har i det minste forhåndslagra "film"scenario på lysstyringa, så det er bare å trykke på en knapp.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har ikke gjort så mye her.. Bare murt opp den baren i glassbyggestein selv, ellers har det bare vært innredning egentlig.. :)

 

Det er ikke så lett å få den inn i murveggen akkurat, men den ligger fra pc'n i slik kabelgate, og jeg skal bytte ut til en større kabelgate under tv'n, så den får plass inni der også, har bare ikke blitt prioritert :D

 

Hmm da kan jeg trekke det tilbake! Siden det er murvegg altså. haha! :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det virkelig så mye tid å administrere BF? :wonder:

Har du noen nyere bilder? Eller bilder med møbler, iallfall.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår