Gå til innhold

Trening!

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skal ikke jeg brase inn her og si at jeg er ekspert på trening. Men tengte jeg kunne legge ut et program som har fungert for meg. Har trent snart et år nå, begynte 1. jan i år. Men må bare si en ting! Trene uten å spise riktig har jeg funnet ut at er meget lite vits i. Null fremgang! Spis myyyye og riktig!

 

 

Dag Muskelgruppe Set / rep

1 Bryst, skuldre, biceps 24

2 Lår foran/ bak, legger, mage 31

3 Rygg, nakke, triceps 27

 

 

 

 

#1

1 Skrå ht.press / Skråbenk 3 x 8 - 12

2 Hantelpress / 3 x 8 - 12

3 Skrå flyes / Flyes 2 - 3 x 8 - 12

4 Sidehev 3 x 8 - 12

5 Foroverbøyd sidehev / sideligg.sh 3 x 8 - 12

6 Bicepscurl, rettstang 3 x 8 - 12

7 Omv. bicepscurl 3 x 8 -12

8 Konsentrasjonscurl 2 - 3 x 8 - 12

 

 

 

#2

1 Knebøy 4 x 8 - 12

2 Leg curl 3 x 8 - 12

3 En fots leg curl m/cabel 2 - 3 x 8 -12

4 Leg extension 3 x 8 - 12

5 En fots leg extension 2 - 3 x 8 - 12

6 Benpress, høyt fotfeste 3 x 8 - 12

7 Sittende tåhev 3 x 8 - 12

8 Tåhev 3 x 8 - 12

9 Crunches 3 x 12

10 Twist crunch 3 x 12

 

 

#3

1 Nedtrekk, bredt grep 3 x 8 -12

2 Sittende roing, V-grep 3 x 8 - 12

3 Hantelroing 3 x 8 - 12

4 Shrugs m / shr.st. 3 x 8 - 12

5 Shrugs m / ht. 3 x 8 - 12

6 Dips 3 x 8 - 12

7 Franskpress 3 x 8 - 12

8 Pushdown 3 x 8 - 12

9 Hyperextension / Lett markløft 3 x 8 - 12

Ford Granada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar DynaC.

Får vondt i ryggen bare jeg ser de øvelsene der, hehe.

 

Hehe, var min første tanke når jeg så de også=P

Sitter hjemme på 3. dagen med vondt i rygg og nakke nå:/ Må vell begynne å trene når jeg i det heletatt klarer å bevege meg igjen, men kiropraktoren hadde ikke ledig time før Torsdag i neste uke han=/

Tenkte ellers å komme meg tilbake dit jeg var for to år siden, men jeg klarer neppe det. Burde vell streng talt ned på 82 kilo, da har jeg 20 å ta utav. Tenker det hadde gjort seg bra om jeg var rundt 90 jeg, så slipper man å telle ribbeina mine om jeg skulle komme i skade for å gå uten skjorte=P

Hadde en gang i tiden en fettprosent på 17.1 å da var alt bare koshli da. Trappa virket også som en lek=P

Nei jeg får legge om til piggdekk på sykkeln og ut å trø etterhvert som ryggen gir klarsignal=P

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen på proteinshake med vond smak (noe som er kjennetegn for alle sammen) er funnet. Kjøp proteinfabrikkens nøytrale whey-tech og dekk over drittsmaken ved å hive masse nesquick i shaken:D Funker gull i byggeperioder.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen på proteinshake med vond smak (noe som er kjennetegn for alle sammen) er funnet. Kjøp proteinfabrikkens nøytrale whey-tech og dekk over drittsmaken ved å hive masse nesquick i shaken:D Funker gull i byggeperioder.

 

Eh... Finnes masse proteinshaker som smaker ok da. Byggeperioder? Hva er det? Enten så trener du, ellers så trener du ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Finnes masse proteinshaker som smaker ok da. Byggeperioder? Hva er det? Enten så trener du, ellers så trener du ikke..

 

Jeg snakker om den tiden man bruker på å bygge volum og skal ha mest mulig kallorier. Det mest vanlige er jo å bygge på høst/vinter og deffe mot vår/sommer. Men for de som driver med konkuransebygging så varierer det vel litt ettersom når det er stevner og sånn.

 

Puff: Syntes PF sine produkterfunker bedre jeg. Får faen ikke skikkelig økning med TN føler jeg. Bruker whey-tech, whey isolate, og tricreatine malate (ikke spør meg hvorfor) den virka liksom litt mer fancy, men går over på vanlig monohydrat igjen når boksen er tom, noe jeg håper den blir snart. (prøver å komme skikkelig i gang igjen nå.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker TN sin ProZyme med jordbærsmak,ikke så jævlig den. Bruker og TN APT Creatine med d-pinitol.

Dette fungerer som fy,har brukt dette i 1,5 år(ikke brukt noe siste halv året pga skade)

Er pr dags dato 175 høg og ca 100kg blank. Gått opp mange mange kilo siden jeg begynte!!

 

Smart å gå på kreatin i 1,5 år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår