Gå til innhold

hva tror dere? nissan almera som selges på autodb


magnus_primera

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

 

Ber om tilgivelse for min overgang til VACN og lurer nå på og åpne øynene igjen for japse :p (Hatt noen uehell ++med vw og audi)

 

Er en Lønnberg som selger en Almera 1,4 Sport, den ligger på autodb (mest oppdatert).

 

49.000 Var prisen for den, den var ikke prutbar. Normalt bruker det vel og være litt prutningsmoment men. Kjørte primera 1,6 si tidligere (se navnet :) og dette er jo på mange måter en lik motor.

 

Noen som har noe og tilføye? Den skal på eu-ok i morgen, (mekonomen) og skivene foran var utslitte kjente jeg. Karen driver NCCN så sikkert en del som kjenner til han, virket som en ærlig kar. Men slik er vel alle, at de gjerne vil undersøke loftet før de går under kjelleren..

 

La spes merke til (utenom rust på bakluka:P oi almera) små rust på kanalene, den var behandlet med tektyl da forrige eier hadde den, men ikke galvanisert. Og det synes, det var ingen hull ennå men det burde jo være noe og kunne prute litt ned på.

 

Noen som har noen/ eller rettere sagt, vet noe spes om bilen?

 

Evt har noe og tilføye?

 

Ellers ser den glimmers ut, lime grønn farge, står i asker - AUTODB.

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, der er bilen ja!

 

Joda, den ser MEGET penere ut på bildet, var noen lakkskader og avpigga vinterdekk. Men hvis han får godkjent bilen nå så kan jo det være i begges favør.. 142500,-??

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det igrunn bare og gratulere! Bilen er nå kjøpt inn (har den på plassen nå) overtas til meg innen onsdag pga pengetransaksj. (heftelser)

 

Rettere sagt er det samboeren sin bil, så noe alvorlig tuning blir det ikke, men planene er gode for det:

 

Uten videre og ha satt meg inn i almera verden er det videre klart for:

 

- ANLEGG - Ny spiller, uvisst. Emphaser 2000w monoblokk og enten en 12" sony i orginal rf kasse, eller to 12" fra pioneer, eldre type.

- Toning av ruter, hvor mange er usikkert.

- I påvente av TUV papirer fra selger venter jeg med stripe, men svart stripe uten tekst er planen.

- Ny grill eller nylakkering.

- Fjerne lister på siden.

- K&N filter

-

 

Inntill videre før jeg har fått set:partyon: t og lært meg litt mer om (NS15) almera :p

 

dette blir nok bra!

 

Konstruktiv kritikk mottass med stor takk =)

 

Marte og Magnus

 

garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_gallery&image_id=493

garage.php?mode=view_gallery_item&type=garage_gallery&image_id=491

 

Ellers er det mange bilder og finne i forrige eiers garage her:

 

http://www.nccn.no/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=1

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen til Mirius på forumet dette ja :-) utrolig pen bil. Gratulerer!

 

Godt og se at flere åpner øynene for Almera. Er jo tross alt en god bil og kjøre!

 

Monter stag foran og bak, og stiv opp bilen med nye dempere/fjærer (om det ikke er gjort), og monter Shortshift.. da får du deg en utrolig morsom kjøreopplevelse!

 

Si ifra om du trenger noe, og om du lurer på hvor du får kjøpt ting, send meg en PM ;-)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår