Gå til innhold

Min Hartge Cooper S

Ranger emnet


scanspeed

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg hatt bilen på EU kontroll.. Kom fra det me 0 feil:) Så nå må jeg prøve å finne noen som vil sote rutene mine, men de jeg har hørt me tar seg ganske godt betalt..

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, veldig fin den også, men synes det er for mye pææng for en 2004 mini. Det dærre er GTI money.

 

Vel, jeg tror nok at at kjøreegenskapene på en mini er betraktlig bedre enn en stock gti. Du må huske på at her snakker vi om et hjul i hvert hjørne. En Hartge vil nok lett matche en GTI.

 

Har selv eid en S3, og selv den gikk ikke merkbart bedre enn en lettere tunet Mini (200 Hk)

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått et problem med bilen.. Bilen begynte å koke mens jeg var ute å kjørte i dag , etter nærmere ettersyn så ser det ikke ut som vifta starter. Noen som har hatt dette problemet? Eller vet hva som kan være gale??

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme har skjedd bilen min, merket at kjølevesken kokte når jeg kjørte med den, betale 7000NOK for kjøleviften samt arbeid. Autosentrum tok seg 1000,- for å kontroll bilen 2sek. Etter at viften ble byttet syns jeg at motoren var veldig varm igjen, så jeg satt bilen på ny kotroll for å se om alt er ok, betalte 2000NOK igjen.

 

 

Du må nok hoste opp noe cash for ny vifte.

 

Jeg fikk beskjed at det er viktig å skrur på full varme når jeg kjørte med defekt vifte og ikke kulde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører heldigvis ikke min bil. Den står godt parkert inntil problemet er fikset.. Skal gå over alle koblinger til vifta, før det er ikke lenge siden jeg tok motor vask, så kan hende det er fuktighet eller irr på koblinger som er problemet..

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på bilen i dag, såg ut som ekspansjons tanken lekker så håper og tror det kun er det som er problemet.

 

Men får heller ikke radiator vifta til og starte når jeg står i ro. Ka tid starter vifta sjå dåkk andre? Går den hele tiden eller starter den kun med høye temperaturer?

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av bmw at vifta på bilen min starter når motoren er 105 grader celsius

 

 

Kan sikkert stemme dette her. Men min går no så lenge jeg står i ro virker det som. Og siden det ikke er noen temp. måler så er det ikke akuratt lett å se hvilken temperatur den starter på.

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår