Gå til innhold

ny a4

Ranger emnet


Nuc|ear

Anbefalte innlegg

skifter da forum fra corrado til a4 siden jeg bytter bil:)

har bestilt meg en helt ny a4 sedan 2.0tdi , tok en råsjans og valgte hvit farge. angrer sikkert den dagen jeg skal selge men ny bil me hvit farge å svarte ruter er ikke noe man ser hver dag.

 

kjøpte og så med:

S-line utvendig

S-line innvendig

svart taktrekk

sports skinnnseter

bang og olufsen stereo anlegg:)

xenon lys

orginal senket 30mm

18¨ 5 eikers felger

 

+ en hel del som er standard på den nye i forhold til den gamle modelen:)

 

eneste som er litt kjipt er at jeg ikke får bilen før mai da

s-line utvendig ikke går i produskjon før uke 14.. uten s-line ville den kommet til jul:/

 

tilbake til det jeg lurte på.

noen som vet hvor jeg kan få kjøpt felger som står kurrant til hvit? chrome går ikke, gjerne mørke eller svarte detaljer på de..

noen som vet om noen som soter ruter rundt trondheim ett sted? frontrute også..

sånn ser den ut når jeg får den:)

 

Audi-A4_2008_800x600_wallpaper_07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nybestilt bil! Hadde nok ikke turt å bestille i hvit selv, men all honør til deg som tør det. Veldig fin bil som kler hvitt bra.

 

Om du skal ha felger anbefaler jeg at du tar kontakt med christer på dekkskift.no. komboen av bra priser og utrolig service finner du ingen annen plass. (meg bekjent i alle fall)

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg valgte bort chrome lister.. eneste som er chrome tror jeg er s-line merket..

bestilte uten motor og model betengnelse også:)

spent å se om grillen er svart eller grå.. brosjyren står det at kun 3.0tdi og 3.2 fsi leveres med svart grill resten med steingrå.. siden det er s-line tror jeg den er svart uansett bak er gitteret svart iallfall på s-line

 

spekulerer på ny typen rs4 felger for de er litt mørke, men er usikker på hvor stor de kan leveres.. har lyst på mer enn 20¨ felger.

eneste av styling som blir gjort på bilen er blodsenking, store felger og svarte ruter, kanskje noe orginal styling senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

spekulerer på ny typen rs4 felger for de er litt mørke, men er usikker på hvor stor de kan leveres.. har lyst på mer enn 20¨ felger. ..

 

Er nok ikke plass til større enn 20" med de dekkene som er tilgjengelig nå

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår