Gå til innhold

Bilmessen - bilpleie

Ranger emnet


mabbutt

Anbefalte innlegg

Var på begge steder..

 

Swissvaxs stand var liten men han som, jobbet der var en hyggelig kar, kjøpte bare en autobahn felg voks ikke noe mer, men de hadde faktisk korrigerings polisher som jeg ikke viste de hadde (mht riper/awirls) som kan være morsome å teste ut etter vhert..

 

Meguiars har altid en bra stand i mine øyne, og de som er der er veldig hyggelige om du kommer i prat med de, pratet med MeguiarsFan der og han demonstrerte solo systemet med ull pads.. Ellers er det bare morro å se på de jobbe med bilen de har der, og alt ser lekende lett ut....Bra salgs stand også og det kan sikkert gå an å "prute" litt der inne også..

 

Nytt fra de er vel "UDM" maskinen og NXT gent tech wax 2.0 ( men de tror jeg ikke de hadde der, det har jeg bare snappet opp fra et annet sted)

 

har også noen bilder jeg skal legge ut etterhvert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAmaskina samt andre produkter som ble lansert i USA under SEMA nå får en uke siden, kan dere nok regne med at blir lansert i norge rundt nyttår...slik funka det iallefall da SOLO-systeme kom.

 

Det eneste jeg er usikker på gjelder den DA maskina som meguiars har lansert i usa...

Har snakka med thomas om å starte med UDM maskina, men tror ikke det er blitt noe bestemt enda...men virker som jeg skal innover å jobbe i morra, så da skal jeg ta en prat med Thomas, å se om det er satt noen dato på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe fastsatt på de nye produktene ennå. Januar/Februar var ett tidspunkt som ble nevnt for de nye godsakene, men ikke noe fastsatte greier. G220, MG21 2.0, MG95, MG105 etc etc ect. Den som venter på noe godt......

 

Når det gjelder UDM saken i .eu versjon kan det hende den aldri dukker opp, de har problemer med att den ikke holder mål. Det er vel derfor den aldri dukker opp. Forsøkte bestille denne for 3-4 mnd siden, men den blir mer og mer utsatt. US versjonen er all good, så den er det vel bare å kjøpe med omformer om man ønsker UDM. Eller vente å se hva som skjer.

 

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår