Gå til innhold

Effektanlegg

Ranger emnet


_Tormod_

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte å komme med en liten oppdatering. Kjøpte 3" rør og ei potte på biltema, tok bort cat`n og monterte demperen helt bak. Startet opp uten lyddemper først bare for å høre forskjell med og uten demper, og med bare en demper var det utrolig stor forskjell. Bruker den minste ovale fra biltema. Men for min del ble det litt for mye lyd, så har kjøpt en demper til (ikke biltema), så regner med det blir bra da:) Biltema fungerte fint det (spørs hvor lenge det holder da) Mulig demperen kvelder tidlig... men verdt å prøve:) Anbefales å kjøpe ferdig bakakselbøy fra biltema hvertfall, passet perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok du bilder under bilen etter montering eller? du kjøpte 3" rør deler og bygde selv bakover? tenkte og gjøre noe lignende selv da jeg trenger ny eksos på 940in etterhvert

 

Tok ikke bilder, men skal opp igjen på bukken førstkommende onsdag, så om je husker kan je ta bilder :) Kjøpte en 2meter med rør (brukte bare 70-80cm) Pluss en masse bøyer, og ferdig kardangbøy. Var mye enklere enn jeg trodde. Men må klemme røret litt der gulvet buer litt ned, men det er jo lett :) Brukte bare to 30graders bøyer tror jeg det var,og kardangbøyen, så har masse til overs. De bøyene brukte jeg der den runde lyddemperen sitter orginalt (under baksetet), slik at jeg fikk anlegget høyt nok. Men blir å montere en demper til der katalysatoren satt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvordan er det med EU gokjenning, med tanke på DB?

 

Og vet noen om en racing kat holder de kravene som den orginale katalysatoren gjør? igjen med tanke på eu

Er det mye å hente ut ved å bytte til racingkat, eller bytte ut med rakt rør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår