Gå til innhold

Bilder av celica eller...

Ranger emnet


Destro85

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle ønske rollan min ble like fet som din jeg *snufs* Var det mye mas å få RS fanger'n til å passe?

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ecko

skulle ønske rollan min ble like fet som din jeg *snufs* Var det mye mas å få RS fanger'n til å passe?

 

Takker for det. Ingen grunn til å snufse. Var ikke så enormt vanskelig. Måtte varmes litt for å kunne bøyes slik at formen ble lik. Samt at den måtte kappes til formen av hjulene. Litt småplukk og masse støping og sparkling. Men fullt mulig. Men det er stykt å kopiere andre :D

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke gjøre det da :p Men bare slapp av, Hvis alt går som det skal, så kommer du til å kjenne igjen Ecko's Simply G cobra edition rolla:cocain: yodude

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er den da? skal prøve å få tatt noen bilder etter hvert! Har ingen enda! Men den er bare på startnivå, skal bli orntli' lekebil, blir nok ikke like gjennomført som din. Ta i betraktning at jeg ikke har lappen enda da:(

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke det

En gammel haug av en DX som ikke går helt rent. Kosta meg 5lapper så har jeg litt å pusle med. Regner med å kjøpe meg en Carina E så fort jeg får råd:D Men det kan ta litt tid

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000large.jpg1002Large.jpg

 

Mange vanvittig bra bilder, biler på gtfour.ch fordel med litt tysk i baklomma.

 

Når jeg selger Mondeo'en (med tungt hjerte :( ) blir det GT Four for alle pengene jeg kan få i banken. Golfen er gulogkul så den selger jeg ikke.:cool:

Golf III Colour Concept Cab

Ford Mondeo Ghia

x-Golfen Rolf

x-Mazda 323

x-Ford Sierra is

x-Chevy Van G-20 360 police

x-opel Manta 2,0 sr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra de der da :) Største fordelen med tidligere modell er at den er slanket en hel del så vekten er fornuftig, sammen med kraftigere motor blir det en vesentlig kjappere bil :) Bare synd at dem koster gode 100.000 mer enn tilsvarende årsmodell "vanlige" Celicaer og er ganske vanskelig å få fatt i med ratt på rett side.. Sveits er vel enkleste landet å få tak i dem for her ble det solgt en del.

- Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet?

Er på jakt etter en slik som helst ikke er kjørt og stått i garasje hele tiden:) eller en som bare er brukt til og fra kirken på søndager av en gammel dame...... Men det blir nok vanskelig. Det er vanskelig selv om man leiter i hele europa å finne rett bil.

Golf III Colour Concept Cab

Ford Mondeo Ghia

x-Golfen Rolf

x-Mazda 323

x-Ford Sierra is

x-Chevy Van G-20 360 police

x-opel Manta 2,0 sr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår