Gå til innhold

varsellampe

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Betyr vel at du enten har for lite bremsevæske, at håndbrekket er på, eller på noen biler er det et signal for at clutchen er slitt.

 

nei...ny clutch og fult med bremseveske.

 

hanbrekklyset ser sann ut (P):drunk:

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På omega b er (!) kombinert håndbrekk- og bremseslitasjevarsler eller.no tror jeg. Har du egen for brekket gjenstår vel bremsene tenker jeg. Hvis du ikke får start kan det vel hende at lampa ikke slukker før motoren starter? Kan jo være en annen grunn til at bilen ikke starter.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På omega b er (!) kombinert håndbrekk- og bremseslitasjevarsler eller.no tror jeg. Har du egen for brekket gjenstår vel bremsene tenker jeg. Hvis du ikke får start kan det vel hende at lampa ikke slukker før motoren starter? Kan jo være en annen grunn til at bilen ikke starter.

 

ok:P

 

men der ekje gnist heller...ka så kan ver gale då?

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en hel bråte med andre lamper der også. Regner med at alle slukker når motoren startes. Kanskje noen med omega A kan ta seg en tur ut i garasjen for å bekrefte?

Tror du skal konsentrere deg om å få gnist først, så kan du jo se når du får start om lampa slukker.

Regner ikke med at det er startsperre på den bilen?

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår