Gå til innhold

Xander migrerer fra Audi til Hyundai Coupè...

Ranger emnet


Xander

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten oppdatering, kanskje på tide?

 

Byttet 01.04.2008 til forsikring igjennom jobben.

Betaler 6250,- med fri kjørelengde.

Egenandelen er på 6000,-.

 

 

attachment.php?attachmentid=31476&stc=1&d=1207563259

 

 

 

 

Videre så har jeg bestillt meg dette panelet:

elisa_metal.jpg

detail KSPEC KDM Performance Center

 

Og grunnen til det er veldig enkel, Jeg har bestillt denne spilleren:

p105AVX710-f_mt.jpeg

JVC KW-AVX710 DVD receiver with touchscreen controls at Crutchfield.com

 

Videre har jeg byttet skiltlyspærer og interiørlys til LED pærer. Det ble riktig så fint.

Knakk ene skiltlyse da, så måtte kjøpe nytt - det koster 990,- her hjemme. DYRT! Fikk en fyr i statene via NT forumet til å sende over, da betalte jeg $30. :D

Har pærer til ryggelys og, men har ikke orket å ta ut lyktene bak enda, for det ser ut som de må ut for å få byttet pære?

 

Ut over det er time for toning av ruter bestillt, men jeg har bedt han holde av litt, slik at forsikringen får tatt seg av skadene bak på min bil før jeg sender inn til takst på skadene og har de utbedret og saken ute av verden.

 

Felger, jeg driver å stusser på å kjøpe meg felger, men siden jeg allerede har begynt å spare til å få importert en annen bil - så er det dumt og bruke penger på alt mulig annet.

Ta det rolig, jeg beholder denne - for denne liker jeg, men må ha en kosebil ved siden av og.

Det er en 2005 modell, mer sier jeg ikke før det nærmer seg.

Fruen flytter til statene i 9 mnd fom. September, så kommer nok til å ta den med en av gangene jeg besøker hun.

Håper bare for guds skyld at dollarprisen holder seg nede. :)

 

Kommer tilbake med updates når spilleren er montert. :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var spilleren satt inn med det nye dekselet.

Litt misfornøyd og må vel gjøre noen tilpasninger.

 

1. Varselblinkknappen passer ikke helt i det nye dekselet, det trenger en større knapp.

2. De andre knappene stikker uten for panelet når de ikke er trykket inn - må vel kunne fikses med nye knapper.

3. lyset i knappen for venstre varmesete er slukket. - Er sannelig ikke sikker på om setevarmen virker heller, men jeg tror den gjør det.

4. Den gamle klokka passer ikke lenger inn - ny?

5. spilleren stikker så jævlig langt ut, så her blir det nok til at jeg fester den lenger inn på festebraketten den orginale satt.

 

188841.jpeg

 

Kan også nevne at det ikke var noe særlig stress å bytte om på dette, bortsett fra å fjerne den gamle cd-spilleren og en liten metallhindring på tvers lenger inn. Her satt jo skruene så sykt hardt fast!

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk.

Får finne ut hvordan jeg gjør det til uka med knappene og LED'en i bryteren.

 

Har bestillt et lite diskret ryggekamera til å ha inn under skiltet bak + lakke diffuseren sort (skjuler kamera litt mer), for jeg fant ut at spilleren bytter automatisk til kamera når den er i revers, om jeg kobler til rette kabelen. :)

 

06 Hyundai coupe- selges 199.000/ byttes i barnevogn vennlig bil

 

Jeg kan bytte den mot en barnevogn?

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fint det der!

 

btw.. du får blinke med lysa hvis du ser meg ute en dag.. kan ikke gå glipp av meg.. (mørk rød Rd, med grå venstre for-skjerm..) Og NEI! den er ikke lakkert ENDA!!

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår