Gå til innhold

Xander migrerer fra Audi til Hyundai Coupè...

Ranger emnet


Xander

Anbefalte innlegg

Lundinho, Blir nok ikke galt å kalle F/L2 for Facelift altså, er jo bare fronten, sideskjermene, lyktene, rumpa, rattet og midtkonsollen som er "forskjellige".

Dog, med designtrekk i frontfangeren fra GK, forbedret utgave av Rattet i GK og F/L og litt anderledes knapper av GK og F/L i interiøret.

Omrent samma maskinen. Så jo, er og blir en facelift. :-)

 

Langemyr, jess. :-)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt på etterskudd, men .. velkommen tilbake!

 

Når jeg tenker etter, så tror jeg at jeg har sett "deg" et par ganger... Jeg bor på Nordby (nei, ikke ute ved Ski..)

 

Bare jeg får klargjordt evighetsmaskinen min "snart", så kunne vi jo tatt en liten cruising..

MiNDFLaRe

'98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor

'96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far

X '96 Peugeot 306 Xt 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordby ja? Mellom Rælingen og Flateby?

Vel, jeg bor ved Flateby og kjører der hver bidige dag - så er absolutt ikke umulig!

 

Skal se om jeg ikke får opp noen nye bilder i kveld eller i morgen (vente på fint vær!) - for nå er senkefjærene på!

 

Hadde den inne for soting av ruter forrige uke, men ble bare bytte av frontrute da de ikke hadde film til bakruten inne i 5%.

 

Fikk dette så billig så så ingen grunn til å gjøre det selv, når kosten av jobben inkl. frontruteskifte er omtrent lik å kjøpe en rull solfilm selv. :-)

 

Så, film er bestillt og jeg tipper rutene blir mørke og fine neste uke elns. :-) Bare godkjenne senkesett og felger først.

Endret av Xander

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for en tid tilbake siden dette.

 

Vel, jeg har hatt et stort behov for hengerfeste det siste halve året, og vet jeg kommer til å ha behov for det senere og.

 

Hellanor tar nesten 6k + moms for et som er avtagbart.

Det er litt drøyt.

 

men, har funnet dette som er bra nok, mulig å få godkjent og som takler vekten oppgitt i vognkortet på bilen.

 

Så, da blir det straks montering av hengerfeste! *vente på pakke

 

 

(Merk, Avtagbart og ikke synlig når kroken er av.)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Går fint her.

Gjort lite med bilen da.

Har fått senket den og flekket ripen og steinspruten som var på den + bytta bremser foran og montert xenon + diverse dioder.

 

Men, den har for det meste stått i garasjen. Kjørt den uuuutrolig lite - ser egentlig ikke poenget med å ha den.

 

Derfor blir den lagt ut for salg. Så får jeg frigjort litt kapital, og da kan jeg få på hvite skilter på mustangen. Bedre det.

 

Noen som vil kjøpe bilen?

 

Lar den gå for 160k.

 

Skal ta service på den først, må bytte plugger, olje og alle filtere.

Er på tide det når bilen ruller 70k km om noen mil.

 

Om noen er kjappe og kjøper den for ønsket pris, så skal jeg få lagt på mørk film på alle rutene og. Valgfritt % (anbefaler dog 20% på bakruta, 35% på sideruter). Dette gjøres ikke av meg, men profft med garanti.

 

Leveres nyvasket og med deilig svisswax voks. :)

 

(924 69 488, om noen kjenner noen som vil kontakte meg for å se på bilen. Er hjemme hver dag til i starten av Mars. :) )

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint her.

Gjort lite med bilen da.

Har fått senket den og flekket ripen og steinspruten som var på den + bytta bremser foran og montert xenon + diverse dioder.

 

Men, den har for det meste stått i garasjen. Kjørt den uuuutrolig lite - ser egentlig ikke poenget med å ha den.

 

Derfor blir den lagt ut for salg. Så får jeg frigjort litt kapital, og da kan jeg få på hvite skilter på mustangen. Bedre det.

 

Noen som vil kjøpe bilen?

 

Lar den gå for 160k.

 

Skal ta service på den først, må bytte plugger, olje og alle filtere.

Er på tide det når bilen ruller 70k km om noen mil.

 

Om noen er kjappe og kjøper den for ønsket pris, så skal jeg få lagt på mørk film på alle rutene og. Valgfritt % (anbefaler dog 20% på bakruta, 35% på sideruter). Dette gjøres ikke av meg, men profft med garanti.

 

Leveres nyvasket og med deilig svisswax voks. :)

 

(924 69 488, om noen kjenner noen som vil kontakte meg for å se på bilen. Er hjemme hver dag til i starten av Mars. :) )

 

Hadde man hatt en slik sum så hadde jeg ikke vært vond å be :)

HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net

 

Hyundai Tiburon RD 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sjekke på dnbnor.no om du har den summen. I verste tilfelle, så søker du på lån 168000kr med egenkapital på 20000, totalt 188000kr, så bare skriver vi en kontrakt til banken med den summen, og en i mellom oss på 168k inkl. Omreg.

 

Da får du fullfinansiert den. :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Fortsatt klar for å la den gå.

Får jeg inn cash nå så kommer snart noe gromt og amerikansk på tomta mi!

 

Har også en Kia Cee'd 2008 1.6CRDI med full fabrikkstyling, mørke Zito felger og toning rundt hele til salgs for 200k! Go, go! Den skal byttes i noe superduperkult av familiebil!

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Få ut noen bilder av bilen din da! Utvendig og innvendig!

 

Du kan jo gi den en skikkelig vask - om du ikke har gjort det?

Følgende rekkefølge:

- Avfetting/skumming

- spyl og vask

- spyl for rens

- tørke

- Clay

- tørk, så polering

- Cleaner fluid

- Voks

 

Annet er vel felger, antenne(?), solfilm?

Polere opp lykteglassene for å få dem HELT blanke?

Skinninteriør? Gi det en runde med skinnshampoo og børste, deretter skinnbalsam - gjør SYKT stor forskjell!

 

Kom med bilder, utvendig og innvendig. :)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår