Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg irriterer meg over dem som kommenterer andres innlegg i en diskusjon uten å bruke Siter-funksjonen, da dette medfører at det kan være umulig å forstå hvilket innlegg vedkommende kommenterer.

 

Jeg HATER dem som lager kø ved å kjøre for seint og dem som skaper trafikkfarlige situasjoner ved å legge seg ut uten å se for.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater det merkelige vinterværet her i Haugesund. Det er kun is, så piggdekker en stor fordel når du kommer av hovedveiene, men problemet er at det er bare is på veiene noen få dager. Så du har 3 dager med is og 14 uten...

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forkjøla og har vondt i halsen. Det hater jeg maksimalt. Jeg har vært hjemme fra jobben i dag, men de bortimot dødelige smertene i halsen (jeg er mann for pokker) gjør at jeg ikke kan nyte min sykdomsutvikling som jeg burde. Dessuten burde jeg sikkert ikke vært borte fra jobben. Flere saker venter på at jeg legger min klamme hånd over dem, og et par av dem haster sågar...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil klage på drittungene som sto oppe på en ås ved Støver og kastet store snøballer på bilene som kjører forbi på Rv.80, deriblant meg..

 

Det frydet meg stort å se dere løpe fulle av skrekk da jeg kom etter dere..

Vil også klage på at jeg ikke hadde på meg vintersko slik at jeg kunne løpe etter dere, ikke bare kjøre..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så sint når det skal bli forbudt med raketter til nyttårsaften 08-09.

 

Vil klage på så høy skatt og bilavgifter.

Så vil jeg klage på at så mye penger øses ut i hytt og pine til tulleting, og at folk skal få trygd uten å gjøre en dritt, når dem er heeelt frisk og i orden (vet om mange).

 

Klage på at jeg har brekt armen, og ikke kan ut å kjøre sidelengs på nysnøen(måtte faktisk betale sykehusregningene selv)

 

Så vil jeg klage på ekstreme feminister som på liv og død holder fast på at opptaksprøvene til marinejegerkommandoen og HJK/FSK er kvinnediskriminerende, pga at flest menn, og så få kvinner kommer inn. Er det noe som IKKE er diskriminerende, så er det her. Her er det akkurat samme krav til begge kjønn, dette er noe det aldeles ikke blir tatt hensyn til.

 

Er også iritert over at det meste som er godt, er usunt og omvendt, og at jeg nesten alltid fryser på føttene.

 

Syter også over at GPSn min ikke fungerer.

 

Iriter meg litt at dem skal begynne å selge jule-ditt og jule-datt så tidlig på høsten. Selv om julebrus er godt da, og skulle vert i salg hele året. Men når det ikke er jul, kunne dem kallt det noe annet, bare 'resten av året-brus' for eksempel.

 

Åsså skal jeg klage på at det går treigt å skrive på data, og at det er mer jeg ville sagt, men ikke gidder å skrive det akurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil syte og sutre for at det er alt for få som syter og sutrer i denne tråden.

 

da har du lite å sutre for.

Får for mye trygd du da antagelig.

Andre sosialklienter syter over at de får for lite.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du lite å sutre for.

Får for mye trygd du da antagelig.

Andre sosialklienter syter over at de får for lite.

 

Kjære, dumme deg - forstår du ikke at hele tråden er laget som en hån mot alle som syter og sutrer?

 

Dessuten har jeg sagt tidligere at du ikke må prøve å være frekk, for du klarer det ikke. Hva gjelder trygd, er du trolig en del skritt nærmere den slags tjenester enn jeg er.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg stadig at over 90% av kristiansands beboere tror at man skal legge seg i den fila på E18 hvor det er minst trafikk... Lurer på om vi er værst i landet på dette området?

 

Ja. Er nok det...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår