Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at forkjærligheten for åpne sportsluftfiltre øker dess mindre peil man har på elementær motorteori...

 

Det sammen gjør trolig troen på at de tilfører minst 15 hk...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg HATER parkeringsvakter som jobber på provisjon. Egentlig når jeg tenker meg om så hater jeg ALLE parkeringsvakter. Det er ikke bare snakk om å mislike dem. Det er rent HAT. Når jeg ser en parkeringsvakt må jeg virkelig holde meg i skinnet for å ikke banke ham opp eller ta ham med døra...:puke:

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER alle inkompetente idioter som bruker TÅKELYS sammen med nærlys... Og,er det Xenon som nærlys i tilegg...Ja da renner det nesten over for meg.:angry:

Eller,så er det fryktelig varmt her..Fyrt alt for hardt i ovnen.

 

Ha en fin dag alle sammen :)

 

 

Der må jeg si meg enig..

Faen det er irriterende når det er mørkt ute.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER parkeringsvakter som jobber på provisjon. Egentlig når jeg tenker meg om så hater jeg ALLE parkeringsvakter. Det er ikke bare snakk om å mislike dem. Det er rent HAT. Når jeg ser en parkeringsvakt må jeg virkelig holde meg i skinnet for å ikke banke ham opp eller ta ham med døra...:puke:

 

Klarer du å banke noen da? Det er som regel sånn at de som er størst i kjeften, er de som er minst tøffe når det gjelder ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å banke noen da? Det er som regel sånn at de som er størst i kjeften, er de som er minst tøffe når det gjelder ;)

 

Skal nok kunne klare å banke stort sett de jeg føler for å banke jeg ja. Er bare å være bestemt og målrettet det=) Men for all del, det kan jo gå begge veier. Har både gitt og fått ganske grov juling.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syter og løager over folk som går på sosialtrygd!!!!!

Hvorfor i hællvete skal jeg betale 150.000 av det jeg tjener til folk som er feite, late, stygge og jævlige...og som atpåtil sier at de LIKER å motta mine skattepengeronfiredevi

 

Trygdesystemet i Norge er gjennomført råttent.

Betaler 38% skatt og atpåtil får jeg en maddafakkings baksmell på 20 jævla tusen.

Var vel ei bælfeit stygg lat pillespisende lat kjærring som smalt trygdebilen(som jeg allerede har betalt 150.000 for) inn i et eller annet og måtte rette den.

Staten tenkte som så....han vet vi blir grinete, så vi tar 20.000 bare for morroskyld...hahahahahaha!!!(flirte staten ondskapsfullt)

Jeg vil ikke betale skatt.

Jeg vil betale sykehus,tannlege og sånnt selv.

Legg ned velferdsstaten!!!!!!! DEN SUGER!!!!!!!!

 

har du er jævlig stort behov for å proklamere til allmennheten hvor mye du har betalt i skatt i 2006 bare for at folk skal tro at du har tjent "masse" penger? Du har vel nevnt dette i ørten tråder nå.

 

Og tror du virkelig at alle skattepengene dine går uavkortet til sosialklienter? Tviler sterkt på at dine skattepenger er øremerket sosialhjelp. Hva med de gangene du går til legen, evt hanver på sykehus, hva om ingen hadde betalt skatt når du gikk på grunnskolen og foreldrene dine måtte betalt for skolegangen din? Hva om DU må betale fra egen lomme den dagen foreldrene dine evt havner på gamlehjem?

Norge er verdens beste land og bo i og vi har faktisk ikke en dritt å klage på.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ikke snakke om alle tullingene som ettermonterer Xenon i de samme sprederene .

 

ARGHHHHHHHH!

 

Ahhhhhh elsker mine ettermonterte Xenon som jeg i hele vinter skal bruke sammen med kjørelys OG fulltlys. Skal montere 50w xenon i alle lykter og kjøre med det konstant. Inkl ryggelysene.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende han bruker 150.000kr som et eksempel her!??

Men sett inn xenon pærer du:) Bare du får bra lys så:P Gjør hva du vil med rygge lys, sjelden du rygger mot kjørende, isåfall skulle jeg gjerne kjørt i rævva på deg. Kunne trengt en ny bil snart...

Selv har jeg xenon look pærer i nær å fjern :-) Spredere har jeg å, men de lyser da ikke opp noe mer, å ikke ser jeg dem selv når jeg kjører så da er det ikke vits i å risikere bot samt irriterte medtrafikkanter med det :)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at vedsekkene dem selger på Shell inneholder fuktig ved.. Notat til meg selv: Ikke kjøp ved på Shell..

 

Så vil jeg herved få klage på følgende:

 

- Folk som står fremst i køen på rødt, hvorfor i H....... klarer ikke dere å ha bilen i 1.gir og være klar når det blir grønt?

Neida, sitt gjerne med håndbrekket på, bilen i fri osv slik at dere bruker 20s på å komme dere igang.

 

- Folk som stiller seg ved fotgjengeroverganger for å prate..

Ikke har dere tenkt å gå over, men å se på bilene som kommer og prate?, Ja, det gjør dere..

 

- Hva er poenget med å spare strøm egentlig?

Her hjemme har vi sparepærer, spareditt og sparedatt..

Men, når regninga kommer legger dem bare på Nettleia for å kompensere for lavt forbruk..

 

- Hva er det med folk å evnen til å plassere seg ulogisk?

Er det ikke typisk at når du skal i en butikk står det gjerne 4 gamle drittkjærringer å prater på det trangeste stedet i butikken, gjerne med ryggen til slik at du må kremte i rundt 130db for å få dem bort slik at du kan gå forbi..

 

- Jeg sjekker at lysene på bilen fungerer stortsett hver dag, mangler det en pære skifter jeg den.

Hvordan er det da mulig at enkelte kan kjøre rundt på ukesvis med f,eks bare en fungerende hovedlykt?

Når dem finner det ut kompenserer dem med å skru på tåkelysene, og her fungerer kanskje bare ett lys også..

 

- Eller hvordan er det mulig å ikke oppfatte at en kjører med lysene av når det er bekmørkt ute?

Og når f,eks jeg blinker til dem så ser dem bare dumt på meg..

Hvorfor i all verden skulle jeg ellers blinke?

 

- Gatemusikkanter, gjerne av typen Øst-Europeer med trekkspill som spiller samme jævla sangen hele dagen..

 

- Irriterer meg at naboungene plasserer syklene ved inngangspartiet som jeg og naboen deler..

 

- Så vil jeg klage over at det har med få unntak har regnet hver dag her i Bodø siden August..

 

- Så vil jeg klage over at jeg la om vinterdekk 3uker for tidlig..

 

2 Be continued..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg nesten legge inn en post jeg også..

 

- Hvorfor må jeg, som en VK1 Kjøretøy-elv, sitte i en Norsk-time og lage fiktive klasser med fiktive mennesker med fiktive problemer? Hva i all verden har dette med min utdannelse? Jeg skal lære og reparere biler; ikke tegne og skrive ett fire siders langt manifest om "Tanga-Trond" "Andreas Skaptrønderen".

 

- Kverulanter som alltid skal ha rett. Seriøst; innse at dere har tapt. Ikke kast ut usakligheter som bare provoserer. Da er dere idioter, og idioter har jeg ikke tid til. Ekstra synd når dette er lærere, da jeg faktisk ikke kan forlate klasserommet uten at det potensiellt skjender min CV.

 

- Hvorfor heter det Norsk? Vi har jo ikke om språket norsk; vi har jo bare om forfattere som døde for mange hundre år siden og hva deres bøker gjorde med ett lite kvasi-samfunn som består av fire hundre beat-nicker. Argh! IT MAKES NO SENSE!

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil syte om:

 

-folk i kø som må vente 10 sekunder etter at bilen forran har kjørt, før de kjører selv! (faktisk JÆVLI mange av dem)

-folk som kjører 50/60kmt i tunnel selv om fartsgrensa er 80

-folk som senker hastigheten no jævli når de møter motgående trafikk, selv om vegen er bred nokk til 5 trailere i bredda

- folk som kjører mega sakte før en bratt lang motbakke med lastebil(er) bak seg (er lastebilsjåfør selv)

-prisnivå på snus

-fjortissjenter på scooter som kjører midt i veien 20 kmt i lange bratte motbakker med lastebil bak uten tanke på å kjøre til siden så folk kommer forbi.. så uuuuuuuutrooolig provoserende

-langhårede sære hjernedøde studenter på gløshaugen som kommer gående midt i veien forran lastebilen med nesen sin begravd i en bok!!! er sikker på jeg kunne stått splitter naken på lastebilplattingen å runka nå jævli midt innpå skoleplassen uten at noen av studentene hadde sett meg hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater å måtte vente på folk som kommer for sent til en avtale.. det må gå an å forstå at punktlighet er en dyd!

Spesielt ille er det fordi jeg praktiserer prøysisk orden! :)

 

Kan også nevne at Dill ikke er blant mine favoritter.. kan ikke fatte at noen syns det er digg som smakstilsetning i mat.. lukta trenger jeg vel ikke å nevne!!??

 

Er heller ikke så begeistret for å bli motsagt hverken her eller noen andre steder for da fyrer jeg meg voldsomt opp og skriver så svetten pipler.. Jeg har rett meg meg meg meg GAAAAAH!!

 

Ellers så feirer jeg hver dag av livet!

 

Om ikke annet så fikk dere noe å syte om pga. innlegget mitt.. ;)

 

De som ikke skjønner ironi og annen løye da sef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb:

Klikker snart i vinkel på alle kunder som ikke kan se rett pris og må krangle på hver en krone. Tee = T-skjorte ikke = carbonsykkel til 15 000,-

 

EKS mva = pris uten mva, ikke ekstra mva. Da ville vel prisen vært høyere.

 

Forum:

Alle de som skriver HVEM bil. Hører man ikke at det er feil? HVILKEN for FAEN!!!!

 

Han som får bygget en skyline (Time attack eller noe) som slutter alle settninger med prikker. Bruk en prikk. Mellomrom er ikke 3 prikker, men et space trykk.

 

At alle må grine så sykt mye over Sugekopp. Han er sånn. Sier ting rett ut. Har du en fin bil, ja så sier han det. BMW en din (supermann lns) er ikke fin og JA!!! lakken er rævva.

 

Ellers :

Alle idioter i Oslotrafikken. Hvis du er usikker på kjøremønster, ta ting rolig. Vis at du er ydmyk for feilene du har gjort. Det med vikeplikt i kryss osv., det gjelder fortsatt. Det er faktisk sånn at det fortsatt er fra høyre (rare greier).

Griner over alle som må ligge i venstre felt. Bruk høyre så mye som mulig, selv om det er mye bil på veien. Det leder meg inn på en ting til. Innvendig speil: BRUK DET!!!!!!! Merker du ikke at du lager kø eller har 99 biler på hengerfestet.

 

Ting:

Miljøfartsgrense. Sårhet. Dumme folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb:

Klikker snart i vinkel på alle kunder som ikke kan se rett pris og må krangle på hver en krone. Tee = T-skjorte ikke = carbonsykkel til 15 000,-

 

EKS mva = pris uten mva, ikke ekstra mva. Da ville vel prisen vært høyere.

 

Forum:

Alle de som skriver HVEM bil. Hører man ikke at det er feil? HVILKEN for FAEN!!!!

 

Han som får bygget en skyline (Time attack eller noe) som slutter alle settninger med prikker. Bruk en prikk. Mellomrom er ikke 3 prikker, men et space trykk.

 

At alle må grine så sykt mye over Sugekopp. Han er sånn. Sier ting rett ut. Har du en fin bil, ja så sier han det. BMW en din (supermann lns) er ikke fin og JA!!! lakken er rævva.

 

Ellers :

Alle idioter i Oslotrafikken. Hvis du er usikker på kjøremønster, ta ting rolig. Vis at du er ydmyk for feilene du har gjort. Det med vikeplikt i kryss osv., det gjelder fortsatt. Det er faktisk sånn at det fortsatt er fra høyre (rare greier).

Griner over alle som må ligge i venstre felt. Bruk høyre så mye som mulig, selv om det er mye bil på veien. Det leder meg inn på en ting til. Innvendig speil: BRUK DET!!!!!!! Merker du ikke at du lager kø eller har 99 biler på hengerfestet.

 

Ting:

Miljøfartsgrense. Sårhet. Dumme folk.

 

Akuratt det jeg skulle si! ;)

 

(Helt enig, uten om Oslo da, der har jeg ingen aning)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår