Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

Har forsåvidt kommet til en veldig opplysende konklusjon i den røde streken tråden til alle uvitende der ute..

 

Tråden om den røde strek har tatt en ny og uventet vending...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har lyst til å syte et slag over alle som mister lappen og deretter bruker bilforumet som skriftestol i håp om å få lappen tilbake. I samme åndedrag vil jeg syte litt over de som tror 3-ukersregelen er en gave fra himmelen...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Jeg har lyst til å syte et slag over alle som mister lappen og deretter bruker bilforumet som skriftestol i håp om å få lappen tilbake. I samme åndedrag vil jeg syte litt over de som tror 3-ukersregelen er en gave fra himmelen...

 

Disse to kategoriene av sutrepaver er vel som regel de samme menneskene :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å klage på at dere ikke har brukt en av di to eksisterende trådene?

 

Anyway, jeg vil også klage på alle som syter når dem har mistet lappen. I tillegg vil jeg klage på alle som skriker ut "skriv norsk" nå det kommer ett innlegg på Ny-Norsk (til alle dere; bokmål er basert på Dansk!).

 

Out!

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late folk fortjener ikke penger!!

Nå er jeg jævli overbevist om det....vært på jobb sia 6 i mårrest og det ser ut til at jeg skal fortsette å være her.

 

Men hvorfor i svarte hællvete skal trygda-j'vlene ha penger av meg?

De skal jo faan steiki hællvete meg ha nesten 40 jævla%.

Det er da for svarte grønne svingende meg ikke de som jobber.

Det er jeg det....jobber minst 6 dager i uka jeg, og tar på meg alt jeg får til av nattjobbing og overtid.

Men trur du faan meg ikke de late stygge feite kvalme ekle sosialklientene skal ha penger av meg? ÅJOOODA!!!!

"jeg er arbeidsufør...har psykiske problemer"

Ja men så se til hællvete å pakk hagleløpet i kjeften og blås bakhue ditt opp mot veggen i sosialboligen din som alle andre psykisk ustabile da!!!!!

 

 

Takk for at du betalte Førerkort klasse C og CE til meg. Jeg har ikke betalt ei krone (men det har du)

Jeg er oppe i 50.000,- nå, vil nok tippe 65.000 når glattkjøringa er tatt.

 

:hellothere:

 

Du er teit, forresten.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late folk fortjener ikke penger!!

Nå er jeg jævli overbevist om det....vært på jobb sia 6 i mårrest og det ser ut til at jeg skal fortsette å være her.

 

Men hvorfor i svarte hællvete skal trygda-j'vlene ha penger av meg?

De skal jo faan steiki hællvete meg ha nesten 40 jævla%.

Det er da for svarte grønne svingende meg ikke de som jobber.

Det er jeg det....jobber minst 6 dager i uka jeg, og tar på meg alt jeg får til av nattjobbing og overtid.

Men trur du faan meg ikke de late stygge feite kvalme ekle sosialklientene skal ha penger av meg? ÅJOOODA!!!!

"jeg er arbeidsufør...har psykiske problemer"

Ja men så se til hællvete å pakk hagleløpet i kjeften og blås bakhue ditt opp mot veggen i sosialboligen din som alle andre psykisk ustabile da!!!!!

 

Jeg kan til dels skjønne dette ekstreme sinne, men hvorfor, egentlig? Det er ikke alle som har like forutsetninger for å kunne arbeide like mye som du gjør. Og om du nå blir syk, da skal jeg love deg at du kommer til å bli glad for at det fins andre som betaler skatt. Hva om du blir revmatiker - tror du virkelig de ønsker å ikke ha mulighet til å jobbe? Og heller sitte hjemme og ha kjempevondt i leddene? Nei, de vil nok ikke det.

 

Og siden du ikke ønsker å betale skatt, hvor mye tror du det vil koste å sende ungene dine til skolen? Hvis man ikke hadde måttet betale skatt, kunne ikke staten kreve at man skal gå 10 år på skole, siden ikke alle har råd til å betale skolegangen.

 

Da du gikk på VGS, mottok du stipend? Hvis ja, hvorfor?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke noe stipend jeg..

Hadde egen inntekt pluss at begge foreldra mine var i jobb.

Pengene var det sosialklientene som fikk.

Vet av flere folk som er fullt ut arbeidsf;re, men som rett og slett ikke GIDDER!

 

Blir man daarlig er det vel greit aa motta noe, men skulle ikke vaert saa my at man kunne levd av trygd.

 

Inntekter har jo staten uansett...bilavgifter,moms BENSINAVGIFTER etc.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke noe stipend jeg..

Hadde egen inntekt pluss at begge foreldra mine var i jobb.

Pengene var det sosialklientene som fikk.

Vet av flere folk som er fullt ut arbeidsf;re, men som rett og slett ikke GIDDER!

 

Blir man daarlig er det vel greit aa motta noe, men skulle ikke vaert saa my at man kunne levd av trygd.

 

Inntekter har jo staten uansett...bilavgifter,moms BENSINAVGIFTER etc.

Enda et eksempel på hvor fantastisk Norge er.. La de som går på trygd gjøre noe for å få penga. I andre land må de f.eks. selge aviser eller feie gatene for å få trygden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som kjører med overnevnte kombinasjon, og skrur på tusenmeterene når man blinker til dem.

 

Så vil jeg sutre over at jeg betaler 36% av lønna mi rett til staten, for så å bruke 33% av det gjennstående på å komme meg til og fra jobb.

Og når jeg da sitter igjen med noen kronestykker for en måneds blodslit, må jeg jaggu meg betale 25% til staten hvis jeg finner på å bruke dem.

 

Men tilbake til driftsutgifter. Jeg HATER bompenger over alt i verden. Vi betaler da nok for å kjøre på veien. Så mye penger som vi har, burde vi slippe å kjøre gjennom automatiserte pengeutpressere hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som kjører med overnevnte kombinasjon, og skrur på tusenmeterene når man blinker til dem.

 

Så vil jeg sutre over at jeg betaler 36% av lønna mi rett til staten, for så å bruke 33% av det gjennstående på å komme meg til og fra jobb.

Og når jeg da sitter igjen med noen kronestykker for en måneds blodslit, må jeg jaggu meg betale 25% til staten hvis jeg finner på å bruke dem.

 

Men tilbake til driftsutgifter. Jeg HATER bompenger over alt i verden. Vi betaler da nok for å kjøre på veien. Så mye penger som vi har, burde vi slippe å kjøre gjennom automatiserte pengeutpressere hver eneste dag.

 

x2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår