Gå til innhold

Etterlysning: Audi RS2 Stjålet på Lambertseter!!!

Ranger emnet


Audi RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hm...mener jeg så en blåsvart RS2 på vei mot jessheim fra Vormsund for 40 min.sia jeg.

Den hadde ikke front, men mener det var hvitt skilt bak.(men alt kan byttes)

Virka som det var litt grom lyd i`n da...

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra Øystein Hansen

 

 

Hvis dere som har tatt bilen leser dette: Som dere sikkert skjønner så er denne RS2n et ganske hett tema om dagen. Jeg ber dere derfor sette bilen et eller annet sted slik at noen kan finne den og det vil ikke få noen konsekvenser. Dere er mer tjent med at jeg er glad for at bilen kommer til rette enn at jeg er sint for at den i det hele tatt ble stjålet!

 

Denne meldingen er ment for å nå ut i de rette kanaler så jeg ber om at dette innlegget ikke blir diskutert !

 

Takk til alle som følger med og støtter opp om denne saken-og husk å verifiser at det er rett bil før man evnt gjør noen stunt!

Nå - Audi S2 Coupe 91"

Nå - Audi 90 2,2E 85"

X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Så lenge uten å høre noe er ikke bra.

så skal det sies at jeg kjører forbi lamberseter 2 ganger om dagen. Helt lik bil. Samme eksos, samme farge osv. Ingen som har sett meg og skrevet det her. skal nok ha litt flaks, men det er lov å håpe.

 

Håper du får tilbake bilen!

Audi RS2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår