Gå til innhold

Trans am 77 som første bil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Disse bilene er blitt vel dyre som førstebil. I likhet med mange andre her på forumet anbefaler jeg 18-åringer å kjøpe en rimelig halvsliten bil som de kan herje og rase ifra seg med. Og heller vente et år eller to med å kjøpe en "ordentlig" bil.

Men tøffe bil er det. Dessverre er det slutt på den tiden pene slike bile kostet 80 lapper, snufs.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vente med å kjløpe DET man vil ha??

 

Kjøp den Trans Amen, men ha 10 lapper igjen på konton for å kjøpe slengebil i tillegg...ja, snakker lite starlet eller tilsvarende...:thumb

 

DA er du ikke avhenging av at gobilen må fungere hver dag, noe som kan bli dyrt og slitsomt...

å det er bedre å bruke 0,5 liter på idiotkjøring, enn 2 liter..

 

"snakker av erfaring her...." :D:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som Bead-Lock`en sier. Er en liten sikkerhet å ha en bil i tillegg når Trans-am`en ikke går. Liker du og skru (og har plass) ville jeg kjøpt den. Selv har jeg alltid hatt en lidenskap for gamle biler, (en av de første ordene jeg lærte var "veteranbil", men da sa jeg "meteranbil" hehe). Min første V8 fikk jeg for 2 måneder siden og det er faen meg det beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Kjører den hver dag, noen ganger med vinduet litt på gløtt så kan høre mer av v8en. jædæ. Men gjør oss alle en tjeneste og ikke kjør istykker denne trans-am`en. Kjøp derfor en liten drittbil i tillegg for å herje.

 

Disse bilene forjener å bli tatt vare på-........

Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L

Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vente med å kjløpe DET man vil ha??

 

Kjøp den Trans Amen, men ha 10 lapper igjen på konton for å kjøpe slengebil i tillegg...ja, snakker lite starlet eller tilsvarende...:thumb

 

DA er du ikke avhenging av at gobilen må fungere hver dag, noe som kan bli dyrt og slitsomt...

å det er bedre å bruke 0,5 liter på idiotkjøring, enn 2 liter..

 

"snakker av erfaring her...." :D:D

 

Jupp.

Og med dagens bensinpriser, samt at en V8'er er tørstere på vinteren, så kan den fort bli litt dyr som helårsbil for en 18-åring som antagelig går på skole (burde gjore iaff.), og ikke tjener flust med penger på en eller annen jobb (ikke vet jeg men...).

Men som hobby- / sommer-bil er den sikkert knall.

Oxo en E30 som herje-bil. De får du billig. Forresten... er jo 6-er i de, og kan vel være tørst den oxo?

Kanskje heller en 740 eller noe?

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår