Gå til innhold

Etterlysning: Containertruck (Nå) med blå lakk på siden (hit'n run)

Ranger emnet


ZpiFF

Anbefalte innlegg

Hvis noen ser en muligens hvit liten lastebil av typen som frakter små containere (søppel osv) i follo (oppegård) området, med fersk blå lakk på førersiden, send meg en pm.

 

Ble skidda på skiveien (ved myrvollkiosken) av en containertruck tidligere i kveld og fikk hele siden ripet opp, og speilet brukket innover. Snudde fort som faen for å ta han igjen, men havna biler i mellom og han må ha tatt en annen vei enn meg for jeg fant han aldri igjen. Føler du deg truffet, kontakt meg på pm så vi kan løse dette på sivilert vis. Må nå betale egenandel på 8000kr jeg ikke har, noe som ikke er så jævlig fett.

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff så kjedlig:( det er vel regnbuen gjennvining som kjører søppel konteinere rundt der? de holder til bak easy på langhus. bare å sjekke på lastebilene der.

 

Bruk gule sider og søk på renovering og containerutleie og oppsøk de du får treff på. Og gjør det flere ganger. :D

 

Kjedelig når slikt skjer.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en sånn liten lastebil sak istad med sånn bur greie. Bilen var blå. kan jo hende de har andre farger også. På bilen sto det "Veolja"?

 

En sånn type liten søppelbil, den har bur/gitter. slenge søppelsekker oppi.

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis å bety at de kjører i NÆRHETEN!

 

du må nokk være litt mer spesifik på hvordan bilen så ut!

 

Du har Norsk gjennvining, Tomwil, Veolia, Wilhelmsen og sønner, follo gjennvining, STENA, Retura Enviropac, ragnsells, franzefoss,aktiv ryddecentral,metallco,follo ren, regnbuen gjenvinning... etc.

 

Betyr ikke at de MÅ holde til i nærheten! kan være at de har en utleid kontainer ute et sted!

 

Det du KAN derimot fortelle meg!

 

Var bilen helt hvit? Hvilken farge var det på hytta?.. Hvilken fargevar det på dumpliften (resten av bilen) Hadde han kontainer på seg? Såfall hvilken farge?

 

Og at vi da er enige om en ting.. Han kjørte LIFT DUMPER, right?

 

172279_200_150.jpg

 

eller KROKBIL ?

 

169599_200_150.jpg

 

Eller RENOVASJONSBIL (søppelbil)

 

2002_soeppelbil.jpg

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår