Gå til innhold

"NM" i PS

Ranger emnet


ehrnst

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare å gå på med krum hals det... først tegner du breddingene med penverktøyet.... få punkter på kritiske plasser er trikset.... Jeg laget overdel i et stykke og side i et annet. så hentet jeg det inn som Pixels, brukte hvit fyll, plaserte det... og hentet inn biten en gang til som path... så gik jeg inn på "path" menyen og selectet pathen.... laget ett nytt layer og. så var det bare å bruke en gigantisk brush med lite trykk... til slutt tegnet jeg litt blankheter her og der i et separat layer... som jeg la ovenpå.... og vips... bred bil gitt....

 

Her er den i litt cleanere stuk... men den er IKKE med i konkuransen...

http://home.no.net/jhu/Biler%20page/Temp/ToyotaSilver-.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elements er det jeg bruker når jeg pusler litt med hjemmesider på jobben... har ikke ps her..

Elements er en strippa versjon av photoshop

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BreiSladderen

elements er det jeg bruker når jeg pusler litt med hjemmesider på jobben... har ikke ps her..

Elements er en strippa versjon av photoshop

 

Oki.. har begge deler:) bare orker ikke bruke det..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

Her er min versjon, men husk jeg er en nybegynner her..har bare holdt på i 3-4 dager...ville beholde bilen litt så jeg har ikke gjort så mye. døm selv.

 

Hadde du droppet sotinga bak, eller tona vinduene helt fram og driti i den stripa så ville den vært fin:).. men det ødela alt:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår