Gå til innhold

Bilmessen på Lillestrøm 7-11 november

Ranger emnet


noldeeus

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var en tur idag :) Mye tøfft å se på :) Ble overrasket over at messen var såpass stor som den var :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://blog.kak.net/v/cars_boats/bil07/bil07-080.jpg.html

 

Noen som vet hvorfor man ikke fikk lov å se inn i denne?

 

Fordi den er fake. Ta en titt på bildene mine litt høyere opp i tråden. Innredningen besto av en originalstol og et håndbrekk såvidt jeg kunne se.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:happyhappy: Jeg var der igår=) mye spennende og se, men savna noe eksotiske biler som F40, F50, Skyline osv:happyhappy:

Ellers så synes jeg messa var kjempe bra og hadde mye fint å se=)

 

Klokka 1205 (tror jeg var) lød det noe ala over høytaleren "Vill du høre Buggatti veyron...den dyreste bilen med 1001 hestekrefter starte i hall .... kl 12.15". ja seff tenker jeg da, dette blir jo GROMT å høre. må få meg med dette. Alle går over til hallen hvor den står og samles rundt, sikkert flere 100 som venter i spenning. Når den starter var det utrolig skuffende, Den hørtes jo ut som en 1,1 liter:hammer:sleeping bullshit fy faen å skuff skuff skuff,

forventa å høre noe ordentlig vroooooooooooooom!!!!:driving

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri! Med fare for å bli slått ned etter div. usaklige innlegg i den siste tiden :D

 

Nej da, god tanke.. Noen som brukte navn skilt på messen da?

 

Nei, det ble med tanken gitt :D

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Når den starter var det utrolig skuffende

 

Ja, var utrolig skuffende da de startet opp Veyron da vi var der i går. Rusa jo ikke i det hele tatt.. Bare samlet en haug av mennesker rundt standen så man ikke kunne se noe som helst..

 

Var det noen som titta på Renault Laguna III? Var skikkelig najs innvendig. Samme gjaldt (selvsagt) S-klasse og S80. Kunne hatt det behagelig der..

Ellers tror jeg fint jeg kunne brukt en dag til der uten problemer, var svææært :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår