Gå til innhold

Mazda 323 1992 LX 90/Rally look

Ranger emnet


dynaBel

Anbefalte innlegg

Har lakket pærene i dashbordet og knappene idag

IMG_1242.JPG

IMG_1259.JPG

 

så noen bilder av anlegget:

 

skjønner ikke hvorfor spilleren ikke går inn. Kan det ha noe med at rammen hører til en annen kenwood spiller?

IMG_1266.JPG

macrom m2 komponentsett

IMG_1262.JPG

dynaBel dy9312

IMG_1272.JPG

skal kanskje dempe bagasjerommet. Og lage ny plate og trekke den i sort kunstlær siden jeg har en stor rull liggende

dynaBel Bf0804

IMG_1280.JPG

IMG_1298.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var ekstralysene fra nbb.se bestilt. og xenon 4300 kit til de bestilt

 

neste mnd blir det en pakke fra sparco med: hvite skvettlapper, girkule med røde detaljer, pedalsett med røde detaljer, røde skulderputer, bort med de blåe momo putene. Noen som vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skuffer meg ass! her rakk jeg så vidt å lese RALLY look før jeg klikka meg inn på tråden, så ser jeg den mest jålete rånebrakka?!?!??!..

 

 

hva er greja med det'a?! jeg forventer rallylys i grillen, store skvettlapper! feite hvote felger og bråkete eksos med ettertenning!!!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

nei lite som skjer. eneste er ny og større forsterker til suben.

mulig dette blir lagt på is eller tar siste upgrade med oz felgene og sparco lapper.

 

jobber på havet så er hjemme bare en mnd om gangen så bil blir ikke så høyt prioritert. mulig jeg kjøper meg en 2000 mazda 6 til neste vinter, så poenget med og bruke så mye penger på denne er ikke vits. får se hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, tenker likedan selv. Noen ganger har jeg lyst til å kjøpe både det ene og det andre til bilen, men så sier fornuften meg at jeg skal bruke minst mulig penger og heller spare til noe nyere og bedre. Er ganske frustrerende :confused:

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår