Gå til innhold

Politivedtekter

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det må ha vært noen jævla nybegynnere...helt utrolig at det går an å være så amatørmessig... Begynner nesten å lure på om du bare ljuger og finner det på, men ingenting overrasker meg egentlig når det gjelder deg, din sinnssyke nisse :)

 

Nei, han lyver ikke, satt i bilen jeg.. fikk med meg hele ''moroa'' :)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så har`n navne-alternativ nummer 2...

Mener denne juristen vår er i 30-åra et sted og er mellom 178-185cm.høy og har litt mørke-brunt hår.

 

Tydelig at han ikke vil ha navnet sitt på BF, så navn og bosted kan jeg holde for meg selv.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så har`n navne-alternativ nummer 2...

Mener denne juristen vår er i 30-åra et sted og er mellom 178-185cm.høy og har litt mørke-brunt hår.

 

Tydelig at han ikke vil ha navnet sitt på BF, så navn og bosted kan jeg holde for meg selv.

 

Hehe... Jeg har ikke et hår på hodet ;)

 

Eller så har`n navne-alternativ nummer 2...

Mener denne juristen vår er i 30-åra et sted og er mellom 178-185cm.høy og har litt mørke-brunt hår.

 

Tydelig at han ikke vil ha navnet sitt på BF, så navn og bosted kan jeg holde for meg selv.

 

Hehe... Jeg har ikke et hår på hodet ;) Og hadde jeg hatt det, hadde det ikke vært mørkebrunt.

 

Jeg vil gjerne at du skal publisere navnet mitt, jeg. Kom igjen, do it :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg feil mann.

Da sier vi det at jeg ikke veit hvem du er,veit ikke navnet ditt, har ikke peiling på hvor du bor.

Du kjører heller ikke gråbeige facelifta toyota avensis med tona ruter da antar jeg.

DDP.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg har ikke et hår på hodet ;) Og hadde jeg hatt det, hadde det ikke vært mørkebrunt.

 

Jeg vil gjerne at du skal publisere navnet mitt, jeg. Kom igjen, do it :)

Å, kan jeg også tippe? Ikke det at jeg vet noe, men tar jeg feil og jeg sier 26 år og ett fornavn (som ikke kommer før det er klarert)? Har følgt litt vagt med på svarene dine ser du ^^

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg feil mann.

Da sier vi det at jeg ikke veit hvem du er,veit ikke navnet ditt, har ikke peiling på hvor du bor.

Du kjører heller ikke gråbeige facelifta toyota avensis med tona ruter da antar jeg.

DDP.

 

Alldeles korrekt.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juristen er en feig fyr.

Tøfft å slenge dritt når ingen vet hvem han er og heller ikke tørr vise sitt sanne jeg.

 

Slutt å slenge dritt og irritere meg.

Liker ikke at du inviterer meg til å delta i de emnene du er sterkest, for så å drite meg loddrett ut.

 

På forumet er du sterkere enn meg

Tenk over det

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår