Gå til innhold

Politivedtekter

Ranger emnet


high octane

Anbefalte innlegg

Vedtekten brukes til avsporing av samtaleemnet til politiet har glemt hva det egentlig handlet om...

Hadde i 6 i norsk skriftlig og muntlig og samfunnskunnskap uten grunn.

Snakking er noe jeg kan...

 

Jeg kan ikke forstå hvordan i all verden du kan ha fått 6 i norsk skriftlig, jeg hadde neppe gitt deg mer enn 3, men jeg betviler ikke påstanden om at du i alle fall kan snakke for deg. Off topic.........................:)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke forstå hvordan i all verden du kan ha fått 6 i norsk skriftlig, jeg hadde neppe gitt deg mer enn 3, men jeg betviler ikke påstanden om at du i alle fall kan snakke for deg. Off topic.........................:)

 

Og når var det du retta en av de 23 siders heldagsprøvene mine om Norge i etterkrigstid sist?

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hvis jeg vet jeg har gjort noe som er litt på kanten...noen kilometer over eller litt lite dekkmønster så er jeg verdens triveligste og mest ydmyke person.

Men, stopper de meg og jeg VET jeg har mitt på det tørre, så snakker jeg meg gjerne en tur i glattcella og hjem igjen med 1500 i bot for "ufine tiltalelser til offentlig tjenestemann" eller hva faan det stod.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når var det du retta en av de 23 siders heldagsprøvene mine om Norge i etterkrigstid sist?

 

Det har jeg aldri gjort, men du skriver som en gjennomsnittlig femteklassing her på forumet :) Jeg har ikke noe annet å forholde meg til. Men det var ment som en spøk, ikke ork å lage et stort nummer av det.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..jaja.

Og han som retter på mine norskkunnskaper begynte en setning med MEN!

Det sier vel sitt...

 

Big deal :) Jeg har ikke sitti og skrytt av at jeg fikk 6 i norsk skriftlig og muntlig heller. Du har ikke forstått hva avsnitt er, om vi skal se på innlegget ditt. Hvis vi først skal begi oss ut på en diskusjon her, er jeg overbevist om at jeg i 99 % av trådene skriver mye bedre norsk enn deg. Men drit og dra, dette er bare fjas.

 

Du er sikkert flink når du vil, men ofte slurver du fælt her inne, skal vi si det sånn?

 

Dette er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt off topic, så dette blir siste ord fra min side når det gjelder akkurat dette.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hvis jeg vet jeg har gjort noe som er litt på kanten...noen kilometer over eller litt lite dekkmønster så er jeg verdens triveligste og mest ydmyke person.

Men, stopper de meg og jeg VET jeg har mitt på det tørre, så snakker jeg meg gjerne en tur i glattcella og hjem igjen med 1500 i bot for "ufine tiltalelser til offentlig tjenestemann" eller hva faan det stod.

 

Det høres lurt ut ;) Sånn som du tøffer deg, skulle man tro at dette var noe du gjorde jevnlig... Av en eller annen merkelig grunn har jeg en følelse av at du er litt mindre i handling enn i ord ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driter i det på et forum jeg vel.

Du som påberoper deg å kunne regler bedre enn lovdata.no bør vel kunne skrive ordrett norsk FØR du kritiserer meg som faktisk kan det.

 

Jeg gjør meg forstått her inne, og det holder.

Driver ikke i opplæring i skikk og bruk jeg skjønner du...som visse andre overskikkelige bedrevitende sossejævler.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp eller 4,2 mil nordover på E6

 

Som sagt... Jeg skal stå midt i veien, jeg, så du er sikker på å treffe meg :)

 

Morsomt at du som har den største kjeften sør for Brønnøysund er så hårsår og har så kort lunte...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som påberoper deg å kunne regler bedre enn lovdata.no bør vel kunne skrive ordrett norsk FØR du kritiserer meg som faktisk kan det.

 

Når du er SÅ usaklig, blir jeg minnet på hvor nyttesløst det er å diskutere med folk som ikke kan takle tilbakemeldinger på annen måte enn ved å slenge med leppa.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er SÅ usaklig, blir jeg minnet på hvor nyttesløst det er å diskutere med folk som ikke kan takle tilbakemeldinger på annen måte enn ved å slenge med leppa.

 

Opfattet det nesten som at dere kjente hverandre fra før av jeg.. Men,ikke nå lengere..Hehe.

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opfattet det nesten som at dere kjente hverandre fra før av jeg.. Men,ikke nå lengere..Hehe.

 

Vi er gamle vennskapelige fiender :) Vi er profesjonelt uenige, kan man vel si, men for øvrig har i alle fall ikke jeg noe imot Skurk-figuren.

 

Skurk har holdt seg unna Juridisk-delen av forumet i de siste månedene, fordi blodtrykket hans egentlig ikke tillater ham å hisse seg opp noe særlig, men nå har jeg oppfordret ham til å være litt mer delaktig, idet det har vært litt rolig i det siste.

 

For hans helses skyld bør jeg kanskje la ham ha rett litt oftere, så han unngår forhøyet puls, men det hender at jeg ikke klarer å dy meg ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..!!

Har vel et lit bredere spekter på livet enn at jeg gidder å bry meg katta i det som står på et maddafakkings bilforum.

 

Forumet er bare noe jeg gidder å belemre meg med når jeg er på jobb.

 

Slutter på jobb 23:00 i kveld.

Skal ut en tur etterpå....kjøre en tur før jeg går og legger meg.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår