Gå til innhold

Hva hvis det står feilskiltnr på boten?

Ranger emnet


MRGOOK

Anbefalte innlegg

For over en måned siden, fikk jeg en parkeringsbot på 500,- for å ha parkert feil, pointet var at vakten hadde skrevet en bokstav feil, altså CH istede for DH. Jeg tenkte da at jeg hadde sluppet unna men den gang ei. Idag kom et brev om at boten var økt til 750,- pga. manglende betaling, har jeg noen klagerett siden vakten skrev feil? Boten kan forøvrig ses her:Foto0099.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boten må tydligvis tilhøre en annen bil da det ikke er mitt registreringsnummer som er skrevet på boten kan du jo skrive tilbake å se hva som skjer. Er ikke uvanlig at folk får en parkeringsbot og bare legger den på en annen bil i nærheten. Vi vet jo at dette ikke har skjedd her. Men kan jo late som.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville betalt den med en gang. De har jo bilder av feilparkingen din, der din bil står med rett regnr. Som du merket, er det offentlige purregebyret 50% (hvordan i all verden kan vi finne oss i det btw??). Betal, så slipper du at 500,- er blitt til 5000,- på en mnd eller to.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tabbe av vedkommende i Trafikketaten, men det hjelper deg nok dessverre fint lite. De har bilde av bilen din som står feilparkert og de har tydeligvis skjønt at du er rette vedkommende, til tross for en liten skrivefeil på stedet "i kampens hete", så du bør nok like godt betale først som sist. Så slipper du blant annet det hyggelige purregebyret og andre ubehageligheter.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ihvertfall i den boka jeg har.. Du skal få se et bilde.. :P

 

 

Der har du en liste som omfatter også kommende nummerserier. Lillestrøm har CF og går over på CH først når CF-serien er brukt opp. ;)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår