Gå til innhold

Mitsubishi Colt 1.3 :P


axelh

Anbefalte innlegg

OOh! Nice interiør i den siste der. Var slik jeg ville ha min, med 18tommerne dumpa til fordel for røde rota gt3 15tommere. Her har du forresten bien din i coupe med nettopp disse hjula:

rota-GT3-92ecplise.jpg

 

Nice de felgene ja! Har ikke planer om nye felger for øyeblikket, men man vet jo aldri...

 

Syns de som står på er ganske fete jeg..

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

beste blir vell å bytte motor. men behøver du så altfor mye effekt siden det er din førstebil da ? og spesielt når det er en så hel og fin bil.

 

vist du er ute etter mer effekt, så skaff deg likesågodt en volvo 240, 360 eller 740. så putter du nedi noen godsaker i motorromet der.

Samtidig som du har en bil som tåler litt juling så slipper du å grine den dagen du har planta bilen saftig nedi grøfta.

Også har du mulighet til å lære å kjøre rwd bil da :P

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste blir vell å bytte motor. men behøver du så altfor mye effekt siden det er din førstebil da ? og spesielt når det er en så hel og fin bil.

 

vist du er ute etter mer effekt, så skaff deg likesågodt en volvo 240, 360 eller 740. så putter du nedi noen godsaker i motorromet der.

Samtidig som du har en bil som tåler litt juling så slipper du å grine den dagen du har planta bilen saftig nedi grøfta.

Også har du mulighet til å lære å kjøre rwd bil da :P

 

Volvo er glemmesak..hehe:P

 

Tenker bare på mulighetene...

 

Er det mulig å få tak i en ny motor til den?

Isåfall hvor? Hva vil et motorbytte koste sirka?

Og hvor stor motor kan jeg ha i?

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4g63 går vel oppi? Bare å finne seg en most eclipse på en høgger å sette i gang...om man er nevenyttig vel å merke

 

Edit: hvis du tenker alvor angående motor, anbefaler jeg at du registrerer deg her

http://forum.4g61t.org/

 

Eclipse? 4g63 finner du jo i bl.a galant også...Evo har også 4g63, men da med overlading. Vet ikke hvordan det er å få denne nedi en colt, men 4g93(1.6,16v,113hk) går rett nedi og også 4g92(1.8,16v,140hk) sistnevnte kan være litt vanskelig å få tak i..

 

Hvorfor blande inn å bytte bil i en volvo? Heller colt 1.3 enn 240 med b230ft:titties:

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eclipse? 4g63 finner du jo i bl.a galant også...Evo har også 4g63, men da med overlading. Vet ikke hvordan det er å få denne nedi en colt, men 4g93(1.6,16v,113hk) går rett nedi og også 4g92(1.8,16v,140hk) sistnevnte kan være litt vanskelig å få tak i..

 

Hvorfor blande inn å bytte bil i en volvo? Heller colt 1.3 enn 240 med b230ft:titties:

 

Jeg sa aldri å kvitte seg med med colten, men heller kjøpe seg en volvo og bygge litt motor der. Da har du jo en bil som du ikke trenger å grine over at du har fått noen bulker. også har du ikke det behovet for å rette oppat hver enda skade.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa aldri å kvitte seg med med colten, men heller kjøpe seg en volvo og bygge litt motor der. Da har du jo en bil som du ikke trenger å grine over at du har fått noen bulker. også har du ikke det behovet for å rette oppat hver enda skade.

 

 

 

Ja det er sant....

Er nok også MYE lettere få hk ut av en volvo enn en colt også:)

Let´s go, Hammer down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant....

Er nok også MYE lettere få hk ut av en volvo enn en colt også:)

 

Jeg vil tippe at en god gammeldags (eller heller en nymoderne, riktignok, men ja) turbodrevet 4G63 med MIVEC for eksempel er langt mer trimbar enn noen Volvo :)

Men, hvor enkelt (eller billig) er det å få tak i dette? Ikke veldig.

 

Må da gå an å finne noe fra Hyundai Elantra, Mitsubishi Galant eller Lancer på 1.8 eller 2.0 liter som passer oppi?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er at jeg digger bilen, men vil gjerne ha litt større motor...

 

Ingen som vet hvor jeg kan skaffe en slik motor i Bergen?

Er det en høgger her?

 

Axel

 

Forklar meg gjerne hvorfor du vil ha større motor...

Du er 16 år.Enda minst 2 år til du lovlig kan kjøre denne bilen selv.

Denne bilen gjør med 1,3liter MINST 140 km/t

Dette bør da holde for en som IKKE kan håndtere en bil enda.

 

Syns alle tenker for stort,alt skal være så stort,gildt,fett,neon og Nåzz i hue og rævva. Masse hk og dumpventiler.:race

Dette er førstebilen din... Den kommer til og bli kræsja uansett.

 

Legg lista mye lavere.

 

Dette er mine meninger...

Anders

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår